? Alleen fusee en de schijven toch!voorklauwen voor anders
ik wil de fusee's
De hele wielophanging van een SZ wijkt af een 75. Veel meer dan het eerste instantie lijkt. Remmenschijven zijn ook anders. Voor grotere en dikker, achter geventileerd. Motor en bak enzo zijn wel (vrijwel) gelijk bij mijn weten.Cool. En ze passen niet altijd even makkelijk op een brug idd.
" Ik vond het weel cool om te zien en te meten (!) wat er allemaal hetzelfde en wat er allemaal anders is t.o.v. een 75 V6"
Wat zijn de bevindingen?? Ik hoor best vaak dat een SZ gewoon een Alfa 75 V6 is met een mooiere of juist lelijkere koets erop namelijk.
Wel lezen DJ....bak is anders!!!De hele wielophanging van een SZ wijkt af een 75. Veel meer dan het eerste instantie lijkt. Remmenschijven zijn ook anders. Voor grotere en dikker, achter geventileerd. Motor en bak enzo zijn wel (vrijwel) gelijk bij mijn weten.Cool. En ze passen niet altijd even makkelijk op een brug idd.
" Ik vond het weel cool om te zien en te meten (!) wat er allemaal hetzelfde en wat er allemaal anders is t.o.v. een 75 V6"
Wat zijn de bevindingen?? Ik hoor best vaak dat een SZ gewoon een Alfa 75 V6 is met een mooiere of juist lelijkere koets erop namelijk.
Gr,
DJ
En die zitten er bij mijn weten dus ook onderAls dat het enige verschil is mag iemand anders ze hebben wat mij betreft...Remmen van een SZ zijn ook niet echt geweldig en de schijven zijn ook nog eens slecht te krijgen ook
. Dacht dat er misschien langere fussees onderzaten of zo, die iets aan de wielgeometrie veranderden ...