Dat zou ik niet doen: pak de 65 zou ik zeggenAernoudt@ Wat voor achterveren heb je nu onder zitten?
Ik ga zaterdag 70 kg Rs veren eronder zetten dus ben ik benieuwd of dat niet te hard is voor onder een Qv.
65 kg heeft RS niet. 70,60,50 of 40 kg. Ik heb meegerden met zijn witte TS met 60 kg achterveren en dat voelde zelfs op slecht wegdek comfortabel maar toch sportief.Dat zou ik niet doen: pak de 65 zou ik zeggenAernoudt@ Wat voor achterveren heb je nu onder zitten?
Ik ga zaterdag 70 kg Rs veren eronder zetten dus ben ik benieuwd of dat niet te hard is voor onder een Qv.
Veel verschilende, en die 65 is daar bijgekomen, omdat de mensen die wat meer wilden doorrijden de 60 te zacht vinden en de 70 te hard (icm straat banden + semi slicks) op de Ring. Op een circuit als Zandvoort zou ik de 70's wel gebruiken, maar aangezien ik daar tot nu toe maar 1 keer per jaar wat rondjes doe, heeft dat geen toegevoegde waarde voor mij.Welke kg's zijn er eigenlijk allemaal leverbaar zowel voor als achter?
Nee helaas niet. De zwaarste waar ik Ron over heb gehoord (in de praktijk (lees: werkplaats)) was 135 kilo. Wat on top of the torsie best veel is, maar het zou me niet verbazen als er nog een zwaardere te koop zal zijn via IntraxWeet je zo wat de zwaarste veren voor de voorzijde zijn?
125 is inderdaad te weinig voor Zolder: dat zat op mijn laatste V6, en dat was niet genoeg icm slicks... Je kunt nog steeds wel vlot rijden, maar het zou beter gaan met harder onderstel.Zal is informeren, wil wat meer Zandvoort, Zolder etc.gaan doen vandaar
(sorry zit je topic enorm te vervuilen)
Dat ligt denk ik meer aan de bestuurders van deze BMW's (en misschien een beetje aan mij (althans: dat hoop ik dan maarIn ieder geval genoeg om wat BMW's behoorlijk het snot voor de ogen te rijden zo te zien.