Er is echter heel weinig aanbod aan vermogens grafieken van rollenbanken van nokkenassen (anders dan race nokkenassen, en die wil ik er niet in ivm het straatgebruikk + Ring tijdens touristenfahrten.
Heeft ook niet zoveel zin volgens mij om een vermogensgrafiek van een bepaalde nokkenas te laten zien???? Immers de motor karakteristiek en werking van de nokkenassen wordt door zoveel verschillende factoren bepaald..inlaatkanalen, kleppen, verbrandingskamer, uitlaat, etc. Je zult voor een 'concept' of 'pakket' moeten kiezen van een motorenbouwer die het allemaal al een keer heeft uitgezocht.Is inderdaad de bedoeling er wat meer PK'tjes van te maken. Ben daarbij naar een aantal zaken aan het kijken; met name ook op het gebied van nokkenassen, waarbij de inlaatnokkenmassen gebruik blijven maken van de verstelling zodat het koppel in het midengebied niet naar z'n grootje gaat
Er is echter heel weinig aanbod aan vermogens grafieken van rollenbanken van nokkenassen (anders dan race nokkenassen, en die wil ik er niet in ivm het straatgebruikk + Ring tijdens touristenfahrten.
180 tot 185 pk uit een 75TS motor met het gebruik van semistraat nokkenassen en behoud van de nokkenas versteller vind ik vrij optimistisch om eerlijk te zijn. Ik denk dat je maximaal 160 tot 165 pk haalt met andere (semistraat) nokkenassen en behoud van origineel inlaat traject en injectoren.10 K betalen voor zo'n holics motor vind ik echter een beetje buitensporig. Je hebt niet 10K meer lol en snelheid. Ik wil 180 a 185PK met goed koppel.
Vermogens uitdraaien geven in elk geval een beeld, dat inderdaad van meer zaekn af hangt, maar weldegelijk nuttig naar mijn mening.
Ik ben wel zeer benieuwd en ga het project van dichtbij volgen. Ook ik wil geen 10k uitgeven aan een TS motor! als er een optie is die ca 180pk levert tegen een acceptabele prijs.10 K betalen voor zo'n holics motor vind ik echter een beetje buitensporig. Je hebt niet 10K meer lol en snelheid. Ik wil 180 a 185PK met goed koppel.
Vermogens uitdraaien geven in elk geval een beeld, dat inderdaad van meer zaekn af hangt, maar weldegelijk nuttig naar mijn mening.
185 kilo voor
Full race is minimaal 200185 kilo vooren dat noemt ie niet full race
185Kg front (in combinatie met semi's?), als je dit door schaalt naar de achterzijde wordt dit een erg listig autootjeFull race is minimaal 200