Nu gissen we gewoon in het onderschrift ..........wat is dik en zwart.................

grt rogeralfa

Normaal stellen we onze nieuwe dikke zwarte aanwinst hier altijd netjes voor![]()
Nu gissen we gewoon in het onderschrift ..........wat is dik en zwart.................
Volgens mij had je de zwarte Bert al eerder gespot... langs de A1Normaal stellen we onze nieuwe dikke zwarte aanwinst hier altijd netjes voor![]()
Ahum... je was me net voor...
had nl. ook iets diks en zwarts gespot op de nieuwjaarsreceptie..'![]()
Groetjes, Miranda
Nou, niet echtVolgens mij had je de zwarte Bert al eerder gespot... langs de A1![]()
aaah dat had ik niet gezienNou, niet echtVolgens mij had je de zwarte Bert al eerder gespot... langs de A1![]()
Ben niet met mijn betere helft meegereden, ben pas later gekomen met eigen vervoer
![]()
Maar Bert viel wel meteen op op de parkeerplaats![]()
Groetjes, Miranda
Suuuuuuuuuuuuuuperfauto van een Suuuuuuuuuuuuuuuuuperauto nu alleen nog een paar kilo's aankomen he, staat ie recht op zn pootjes
![]()
Harstikke soepeltjesJa nou nog klagen ook met zo'n mooie auto???????Ging nog best soepeltjes ....dat instappen