De beelden spreken voor zich!!!!

Soms valt het niet mee om te begrijpen wat mensen bezielt.....
Ik begrijp hier nix van, maar doe de moeite er ook niet voor, verstand boven gevoel....

Roel
Jef, dit is de ex van Reec-Cees, een nogal "veelbesproken" ex-forumlidik weet niet waarom de poster deze plaatjes op het forum zet?
ik krijg ook weleens foto s van 75 ers(schade,kostenplaatje ed) van mensen die em liever niet geplaatst willen zien op het net,dat word met respect gedaan dan ook.
imo onzintopic
ik ken deze wagen en rees-cees hoor,weet alleen niet waarom er mee gelachen word.Jef, dit is de ex van Reec-Cees, een nogal "veelbesproken" ex-forumlidik weet niet waarom de poster deze plaatjes op het forum zet?
ik krijg ook weleens foto s van 75 ers(schade,kostenplaatje ed) van mensen die em liever niet geplaatst willen zien op het net,dat word met respect gedaan dan ook.
imo onzintopic
Deze 33 was zeer gekend op de racecircuits
Sorry Jef, ik was vervent aanhanger van Rees- Cees en als ik dan ergens in den lande ben om onderdelen te halen en kom dit tegen, dan wil ik dat delen hier, verder is het ook mijn verantwoording en zal Cees het verder een biet zijn en deze reeser had geen schade maar is lopend gestript en de onderdelen zijn verkocht aan een hele hoop mensen hier op het forum.ik weet niet waarom de poster deze plaatjes op het forum zet?
imo onzintopic
Wat bedoel je?? gelachen , ik geloof niet dat er om gelachen wordt.....ik ken deze wagen en rees-cees hoor,weet alleen niet waarom er mee gelachen word.Jef, dit is de ex van Reec-Cees, een nogal "veelbesproken" ex-forumlidik weet niet waarom de poster deze plaatjes op het forum zet?
imo onzintopic
Deze 33 was zeer gekend op de racecircuits