Toen had ik nog hetzelfde materiaal, alleen 5 deuren ipv 3... Nu is het weer even iets anders, zeg maarJa nu wel he, vorig jaar heb ik niets gehoord
Als je dan niet weer onder een palmboom zit met een bende g***e wij**n rond je, kan je misschien mee rijden met de Spider30/08 .... wat een mooi verjaardagscadeau
Als je dan niet weer onder een palmboom zit met een bende g***e wij**n rond je, kan je misschien mee rijden met de Spider30/08 .... wat een mooi verjaardagscadeau
Ben je niet de enige die er zo over denkt.30/08 .... wat een mooi verjaardagscadeau
Voor mij een mooi verlaat verjaardagscadeau (29/08 jarig)Ben je niet de enige die er zo over denkt.30/08 .... wat een mooi verjaardagscadeau
amai ... dat gaat daar ne knal gevenVoor mij een mooi verlaat verjaardagscadeau (29/08 jarig)Ben je niet de enige die er zo over denkt.30/08 .... wat een mooi verjaardagscadeau
amai ... dat gaat daar ne knal gevenVoor mij een mooi verlaat verjaardagscadeau (29/08 jarig)Ben je niet de enige die er zo over denkt.![]()
![]()