Zoals in het Klaverblaadje 120 te lezen valt: het wordt inderdaad Assen, en wel op 30 en 31 augustus.
En ik maar denken dat het een "slip of the pen" van Gerrit was.Zoals in het Klaverblaadje 120 te lezen valt: het wordt inderdaad Assen, en wel op 30 en 31 augustus.
Als er een plekje vrij is geen probleem natuurlijkDan wil ik weer een lift vanaf Hardenberg in de SPRINT!!!!!
Of met de GTA natuurlijk!!!!!!!!!!!!Dan wil ik weer een lift vanaf Hardenberg in de SPRINT!!!!!
oeps nog 15!!
OokOf met de GTA natuurlijk!!!!!!!!!!!!Dan wil ik weer een lift vanaf Hardenberg in de SPRINT!!!!!
oeps nog 15!!
Schrijf jij me maar in voor een baanprogramma, bijrijder is geroggeld.OokOf met de GTA natuurlijk!!!!!!!!!!!!Dan wil ik weer een lift vanaf Hardenberg in de SPRINT!!!!!
oeps nog 15!!! Zo hebben we het vorige keer ook gedaan, moest Ralph in zn eentje in de Brera van Hardenberg naar Hoogeveen.
Nou en dat ging soepeltjes.................................................
Inderdaad ik wist niet dat een Brera zo traag isOok ! Zo hebben we het vorige keer ook gedaan, moest Ralph in zn eentje in de Brera van Hardenberg naar Hoogeveen.
Nou en dat ging soepeltjes........... ......................................
Kweet niet of ik dat wel durfSchrijf jij me maar in voor een baanprogramma, bijrijder is geroggeld.
Ik wil mij ook wel als chauffeur/coureur opwerpen om rondjes te rijden met de GTA over het TT-circuit....Kweet niet of ik dat wel durfSchrijf jij me maar in voor een baanprogramma, bijrijder is geroggeld.maar Ralph durft alles
![]()
Gaat vast sneller dan met de Brera van Hardenberg naar Hoogeveen