De auto heeft de laatste 5 jaar stil gestaan, opgeslagen in een kas, de achterkant heeft gedurende die jaren op een nat plekjegestaan zo te zien..., de rest van de auto is nog behoorlijk goed.
Hierbij de foto's dan maar;

Ik schrijf; "behoorlijk goed" en dat voor een GTV..., dat wil niet zeggen dat de binnenspatborden keihard zijn bijvoorbeeld.Waarom trek je hem uit elkaar als hij nog goed is ?
Oke maar tis een een rekbaar begripIk schrijf; "behoorlijk goed" en dat voor een GTV..., dat wil niet zeggen dat de binnenspatborden keihard zijn bijvoorbeeld.Waarom trek je hem uit elkaar als hij nog goed is ?
Je weet zelf wel hoeveel werk er aan te pas komt om een GTV netjes op de weg te zetten, toch?
Ik was ook een student met 2 auto's...Dus je knapt hem niet op... dat is natuurlijk een keuze die je maakt.
Ik hoop in de nabije toekomst nog wel een keer op zo'n project, maar als student met 2 auto's(ookal eentje ervan geschorst), dat lijkt mijn ouders niet zo'n heel goed idee
Haha, ja het kan ook wel. Als het aan mij lag had ik nu gewoon mijn 75, en een Alfetta project bij mijn opa in de schuur o.i.d. Maar mijn ouders lijkt dus niet handigIk was ook een student met 2 auto's...Dus je knapt hem niet op... dat is natuurlijk een keuze die je maakt.
Ik hoop in de nabije toekomst nog wel een keer op zo'n project, maar als student met 2 auto's(ookal eentje ervan geschorst), dat lijkt mijn ouders niet zo'n heel goed ideeEn beide klassiekers, voor 't dagelijkse winterse vervoer had ik mijn OV-jaarkaart.
En geen 2.1 bedoel je? Deze GTV bekend in je database?Ik zeg ZONDE ZONDE.En 2l is 2l toch?