Hee mannen wat een fijne reacties...
Beetje realistisch blijven, ik mis nog 100 pk maar de balans in de auto is geweldig!!
Je kan onwijs hard door de lange doordraaiers en als de motor is ingelopen en je houdt 'm op toeren dan denk ik dat je nog best veel vaart kan houden...In de sprint is het geen wonder, maar daar verzin ik nog wel wat op...
De kracht zit echt in het onderstel en met wat stelwerk denk ik dat daar nog wat winst zit... zonder meer moet i nog lager en een open luchtfilter ga ik zeker na de inrij periode proberen!!
Ik blijf wel bij Bertones want vanmiddag wat mogen sturen in een Bertone op de Clubspecial en ondanks de beroerde wegligging is het een waar genoegen te zwoegen in een Bert... veel meer dan snaar strak een bocht nemen met een 147... waar je overigens een masjien in hebt die je bij 200+ nog op de millimeter zet...
Petje af voor Alfa... ze hebben een auto weggezet die gelukkig iets in zich heeft van de roemruchte historie van het merk... Serpente.... in de bocht wel te verstaan...
Mijn Psy zegt... "je bent niet in balans"... geneesmiddel is wis en waarachtig een heuse Alfa 147....
Mannen met grote dinges rijden meer pk's... hogerop zit de man met de balans in zijn auto... wooow! een 10 voor de 147 op gebied van balans in het onderstel