Op het eerste zicht lijkt het wel mee te vallen. Zie ik roest onder dat achterlicht? Ineens mee onder handen nemen zou ik zo zeggen

Zeker weten. Met een polijstmachine krijg je dat wel weg. Ik zou dit liever doen dan spuiten. Geheid dat je kleurverschil krijgt bij een rode kleur. Bumper kun je herstellen door alleen de grijzeband te laten spuiten.Dit lijkt me een klusje voor één der profi poetsers onder ons.
Je moet die gast natuurlijk niet vertellen, van dat poetsen.Ja zo had ik het inderdaad ook een beetje bedacht, maar maandag komt er nog iemand van de tegenpartij kijken, dus even afwachten wat het wordt...
met een achterdeur gaat het wel lukken maar met een stuk spatbord niet.Nou, het is afgerond wat verzekering betreft. Uiteindelijk heb ik er nog 250 euro voor gekregen. Ze dedem heel moeilijk over het gat in het spatbord. Dus ik zit er over te denken om misschien maar een keer een heel nieuw stuk plaatwerk erin te zetten. Gewoon van een andere rooie 75. Met de juiste middelen en een beetje mazzel zie je er dan niks meer van, en heb ik geen kleurverschil.
Ik heb ook al eens zoiets gedaan met mijn achterdeur, en dat zie je ook niet.
Dus; 250 euro. Ik had meer gehoopt, maar ik ben niet ontevreden. Het is natuurlijk enigzins logisch, gezien het spatbord.