WTCC coureur Olivier Tielemans zal tijdens de laatste race van het seizoen 2007 niet in actie komen voor het N-Technology Alfa Romeo WTCC team wegens een privé aangelegenheid.Heb met een paar Alfa vrienden twee keer de Eurosport WTCC nacht bekeken.
Dat begon vanaf een uur of 1 onze tijd en duurde tot na de finish van de tweede wedstrijd in Macau.
Bij de tweede race was ik meestal de enige die nog wakker was![]()
Hoop dat Eurosport dit jaar weer zo'n nachtprogramma met terugblik van dit seizoen en race zelf uit gaat zenden.
Wel klote voor OlivierEn Couto neemt over ! http://www.ntechnology.it/ENG/readnews.asp?id=129
Dat is een grote help voor Thommo in Macau !!!!!!!!!!!
Ik denk dat Olivier blij zal zijn dat ze nog een goede oplossing hebben gevonden om maatje Thommo bij te staanWel klote voor OlivierEn Couto neemt over ! http://www.ntechnology.it/ENG/readnews.asp?id=129
Dat is een grote help voor Thommo in Macau !!!!!!!!!!!
Kaartjes nodig voor Zolder ? Ik kan ze klaarleggen in de showroom van Buga (open van 10 tot 17u), zelf zit ik van ca. 7u 's morgens al in Zolder hopelijk tot 21u40 minstens (= Finish, start race 11u40, qualif 9u45-10u30) meer op http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... &highlight . 2005 was de paralell trouwens schokkend : Wij lagen 1st in de klasse na 3u, 6u, 8u tot een Uniball afbrak waardoor we uiteindelijk 3e werden ; Giovanardi lag nog steeds op titelkoers toen z'n...ophanging begaf en hij uiteindelijk 3e werdDe Finale komt dichterbij maar eerst komend weekend die andere Alfa aanmoedigen te Zolder![]()
Misschien een mooi voorproefje voor James en Olivier?
Hoop dat de Alfa boys nu wel een mooie tow voor elkaar krijgen in tegenstelling tot Monza.
In Macau kan alles gebeuren in de befaamde eerste bocht dus kan je maar beter op pole staan.
dus effe omrekenen:Heb net nog naar de timing gekeken en die is als volgt:
donderdag 15 nov , 1320-1350 free practise
vrijdag 16 nov , 0845-0915 practise
1220-1250 practise
1615-1700 qualifying
zondag 18 nov , 0800-0815 warm-up
1135-1345 2 races 9 laps , 15 min paddock
Er is 6 uur tijdsverschil met Macau wat inhoud dat de race zondagmorgen om 05.35 zal beginnen.
Mogelijk dat Eurosport een WTCC night uitzend zoals voorgaande jaren.
Zoals je kan zien kan ik weer typen.
Had een ontsteking in mijn schouder waardoor ik een aantal dagen uit de running was. Autosport blessure zo lijkt het nadat ik vanmorgen mijn gordel omdeed die precies over die plek liep
De 60kg voor de WSR Bmw's zijn terecht : die hebben wél een sequentiele bak in btcc conf. ook die van zweed stcc rijder Carl Rosenblad trouwens .OPhet laatste moment heeft het Fia Touring car bureau nog een geintje uitgehaald.
De BMW's van Turkington en Huisman moeten 60 kg ballast dragen voor de Macau races.
Verder is vastgelegd dat bij de kwalificatie de rijders volgens de WK stand de baan op moeten.
Dus niet iedereen tegelijk en tactisch de baan op maar eerst Priaulx dan de rest.
Het team van Priaulx heeft een tweede rijder voor Macau die echter pas als 24e de baan op kan.
De Schnitzer boys zijn in het voordeel omdat Jorg Muller en Farfus vlak bij elkaar liggen.
Thommo zal waarschijnlijk ook op Couto moeten wachten of achter iemand anders aan gaan.
De kwalificatie duurt deze keer 45 minuten zodat formatie rijden wat makkelijker wordt tenzij er veel rode vlaggen etc komen.
Bij BMW zijn ze heel benauwd over Yvan Muller met zijn diesel. Juist ook op Macau met het langste rechte stuk van de kalender en een zestal
hairpins waar je trekkracht nodig hebt zijn de diesels in het voordeel.
De spanning neemt toe naar de WTCC finale