Hier kunnen met mij meerdere mensen hele lappen tekst over opschrijven, maar uitgangspunt is deze: het moet een goede opzet hebben en het liefst ondersteund door een website met aanmeldingsformulier en forum (ben daar zelf tenminste groot voorstander van)
Het allerbelangrijkste is dat je, je donders goed moet beseffen dat het niet zomaar iets is. Als het er éénmaal door is, moet het voortbestaan gegarandeerd zijn, dus ook als de oprichter een jaar later een andere auto koopt en de interesse in het andere model verliest!!!! Anders zit de SCARB met een kluit boze registerleden ............
Verder weet ik niet of je connecties hebt met de 164 club, want ik denk dat daar het begin ligt. Een goede basis ligt daar al in ieder geval! Kijk ook of er meer enthousiastelingen zijn .. want voor 1 persoon is het veel werk en kost vreselijk veel inzet! vergaderen, artikelen in het KBtje, Evenementen (mee) organiseren, mailverkeer bijhouden, website bijhouden enz.
En wat beschouw jij onder registreren? Wat is een register volgens jou? Zomaar een clubje auto's? Of is het meer?
Je mag mij alles vragen en mailen, het idee an sich vind ik persoonlijk helemaal in orde! De 164 is een ontzettend gave limousine! (en opvolger van de 90)
Uiteindelijk heeft het bestuur het laatste woord