Ik moet voorkomen, voor het overschrijden van de maximumsnelheid b.b.k. met 65 km/h...

Ik weet het, eigen schuld, dikke bult.
Het gebeurde op de Diependaalselaan in Hilversum, 6 weken geleden. Ik kwam vanuit Utrecht en was al de hele weg aan het stuivertje wisselen met een nieuwe 156 SW. Op de A27 deden we het nog relatief rustig aan, omdat het domweg te druk was. Bij de afslag Hilversum-zuid eraf, dat is die mooie uitvoeger met die snelle linkerbocht over de A27. Daar reed ik de 156 helemaal zoek (betere wegligging natuurlijk van de 75

Ik kreeg net de duim van de 156 bestuurder, toen we allebei geflitst werden door een camera in de middenberm die verstopt was achter een reclamebord...ik als eerste, dus gewonnen

Waar moet ik nou op rekenen? Ik hoop zelf op een voorwaardelijke rijontzegging met een proeftijd en een dikke boete. Ik moet er wel bij vertellen dat ik 11 jaar geleden ook voor een zware snelheidsoverschrijding b.b.k. met m'n 33 16v ben veroordeeld. Toen was het een voorwaardelijke ontzegging van 4 maanden, met een proeftijd van 2 jaar en een boete van 1500 gulden. Wordt hier nog rekening mee gehouden door een rechter?
Ik baal er behoorlijk van en rij de laatste 6 weken al verdacht rustig voor mijn doen, omdat ik de bui wel zag hangen...

Veroordeeld worden, dat gebeurt door de rechter, dus dat hoeven jullie niet te doen...