mij hebben ze een paar weken terug mooi laten staan.
ik stond in de buurt van brussel, was ongeveer half elf smorgens.
anwb gebelt, gezegd dattie niet te maken viel en dat er een sleepauto moest komen.
meteen verteld dat ik om 15.30 thuis moest wezen, was volgens hen geen probleem.
12.10 komt er een gewone auto met zo'n belgiese anwb of wat ze daar ook hebben.
ja,... dat kon hij zo niet maken, ik moest toch echt gesleept worden
ik de anwb weer gebelt dat ik echt om 15.30 thuis moest wezen.
nog steeds geen probleem, er zou gezorgd worden voor een sleper die mij en de auto naar mijn huis zou slepen, kosten 400 euries

,
ik ga akoord met het bedrag, en vraag of ik dan echt op tijd thuis ben, één bevestigend antwoord.
goed,.... ik wachten, stond 2 uur rijden van huis, dus uiterlijk 13.00 moest de sleper komen.
dus niet

, het was 14.35 toen er een vrachtauto kwam.
ik vraag aan die chauffeur hoe hard die vrachtauto kan, 180 of zo.
ik weer de anwb bellen wat er nu gaat gebeuren.
de auto word naar het depot gesleept en daarvandaan kunt u of een auto huren, of met de trein naar huis
maareh, er zou toch iemand mij met de auto naar huis slepen
het kwam er op neer dat ik maar moest zien hoe ik thuis kwam.
ik ben maar met de trein gegaan, was om 19.30

thuis.
ik sávonds bellen wat er nu met mijn auto ging gebeuren.
de auto gaat eerst naar een garage, daar gaan ze kijken wat er kapot is en of men dat kan repareren binnen 48 uur waarna ik dan de auto daar op kon halen
mevrouw die auto is niet binnen 48 uur te maken want er moet een nieuwe waterpomp in die zelfs de dealer niet op voorraad heeft.
ja maar het moest toch, was een regel van de anwb.
mevrouw die auto is van mij, en ik maak uit oftie naar een garage gaat ja of te nee
wanneer word de auto naar nederlande gesleept
eh......., sja...., dat kan wel 2 weken duren, u moet maar een auto huren voor die tijd.
mevrouw, laat maar zitten, ik haal hem zelf wel op
dat kan niet, dat is verboden
u mag niet met een auto op een aanhanger rijden, nieuwe wet van de EU
mevrouw, geloof mij, ik haal die auto maandag zelf op, bedankt voor de moeite, en een fijne avond verder.
ik heb smaandags zelf de auto even opgehaald, smorgen om 8.00 gegaan, en om 17.00 terug.
bedankt anwb, als ik geweten had dat jullie er zo'n zooitje van maakten, had ik zelf wel wat geregeld.
in nederland werkt de anwb trouwens wel goed
dus voor de nederlandse anwb
voor de europese anwb

donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90