S'nachts nog een uur stilgestaan bij het verwijderen van een filepaaldwarsligger van 01.00 uur tot 02.00 uur stilgestaan!!

Gr Roel

Hey Roy!,Boyd is helemaal weg van het 3.0 V6 geluid. Hij heeft een rondje in de wagen gereden en voelde zich koning te rijk.Huh Roy, wie heb je nu weer gek gemaakt!!!!![]()
Wanneer kom je je onderdelen halen en mijn koplamp terugbrengen??
Wil nu ook wel weer eens rijden met alle nieuwe onderdelen![]()
![]()
En morgen heb ik de blokjes....
Onderdelen halen en kolamp wordt echt passen en meten.
Ik heb al twee weken elke avond een afspraak en dat gaat zo te zien volgende week zo door.
Wanneer haal je de Savali op bij Tom, of heb je dat gisteren al gedaan?
Vandaag:
- Alle 8 (acht!) knoppen werkend gemaakt voor de raambediening. Dat was wel even zoeken naar de schakelaars die het nog deden. Menteen nieuw middenconsole geplaatst.
- Karin is met beits en lijm bezig geweest en dat komt helemaal goed wat betreft (on)zichtbaarheid van de lijmresten.
- De rechterdeur kan weer van binnen worden geopend. Daar was de kabel gebroken, dus kan Sander en ik gewoon zelf uitstappen.
- Tijdens het klussen twee krassen in de wagen gemaaktEen grote door het wegzwiepen van de kabel grrrrrrr.
Misschien komt de standaard chip even terug. De wagen is nu iets te nerveus voor de binnenstad.
Hé Ali W heb je het gevonden.En wel even die mooie originele LMVtjes van alfa er onder terugzetten natuurlijk! Met de juiste, wat hogere banden, dan zijn de wieklasten veel beter gevuld en hoef je niets meer te verlagen. Is beter voor oude mannen zoals wij ....
Al nerveus??Gr Roel, nog 24 uur dan gaat het gebeuren....![]()
Duivel.Mooi hoor, dat laminaat, senseotje erbij en klussen maar