o jee........ he Buurman?!!!
O grote God, wat was díe auto L-A-N-G-Z-A-A-M! Maar eerlijk is eerlijk, er was werkelijk níks mis mee, in technisch opzicht dan. Keurig onderhouden door het oudere echtpaar dat de auto in bezit had (jóh, dat meen je niet, een ouder echtpaar in een Pony). We hebben er eens een middag aan besteed om iets te zoeken dat niet in de haak was. Enige wat we vonden was wat speling op het schakelmechanisme, en dat hebben we met tie-wraps op kunnen lossen.Hahaha de pony, ik had het gisteren al in de krant gezien. Ik heb er in ieder geval veel plezier mee gehad. (Valt in het niet met mn Alfa natuurlijk) Het was mn eerste auto dus voor mij wel bijzonder.
Schelden op Italianen is van alle tijden (is vooral papegaaiengedrag)het was natuurlijk niet erg leuk als je destijds een nieuwe auto kocht en die al na een jaar was doorgeroest![]()
de nare dingen worden niet vergeten, de leuke meestal wel...
Dan heb je dus hele erge pech gehad want mijn 2 suds heb ik echt heel veel plezier aan gehad ! Lopen en starten,tuurlijk als je 'm kocht lekker ff alles vers maken, bougies, rotor ,kabels, carbs afstellen , luchtfiltertje. Jahoor,gaan met die dingen. Geen auto die me op een bochtig parcours bij kon houden. Nu heb ik het nog steeds als ik een Sud zie, een autootje wat de hele wereld aan kan. Ok, plaatwerk was ietwat slechtHallo heb 2 suds gehad...........en rij nog immer Alfa, maar de Sud was het grootste rampen fonds op wielen....anders had ik nu makkelijk een Bugatti kunnen kopen wat een drama die auto's echt super super super slecht.
Wel leuk.... als ie het een dag deed.... keuze dus terecht !!!!!!
Dankzij de Sud ben ik " besmet" geraakt heb er twee gehad, of drie als je de Sprint meetelt, hebben me nooit laten staanWel leuk.... als ie het een dag deed.... keuze dus terecht
En toch nog een tweede gekocht ?Hallo heb 2 suds gehad...........en rij nog immer Alfa, maar de Sud was het grootste rampen fonds op wielen....anders had ik nu makkelijk een Bugatti kunnen kopen wat een drama die auto's echt super super super slecht.
Wel leuk.... als ie het een dag deed.... keuze dus terecht !!!!!!