1) karten.... "the difference between men and boys is the size of there....
2) @@ ik reed je helemaal zoek! Misschien je spiegeltjes eens naar achteren richten?

Ik reken mijzelf niet tot de cat. grijsaards maar wil best deze uitdaging aangaan.Dus je komt een keer karten... leuk@ die grunningers: voorlopig rijdt deze grijsaard jullie helemaal zoek
Yep.Ts ts ts ts.
We krijgen toch geen kapsel-ones he..
Jij reed toch ook mee zaterdagavond met dat badlaken over de motorkap?? Ik heb je alleen maar kleiner zien worden in mn beide spiegeltjes..
Er gaat niets boven een echte 105 Dre, dat moet jij toch weten..
Net als jij toen ik op de A2 met 190 km p/u op je bumper zat en een blauw op m'n dashbord zette. Heb daarna nooit meer een GTV zulke heftige bewegingen zien maken.Knap als jij jezelf kan zien rijden op het circuit..shit, ik heb 't gemist. Raar eigenlijk je bent er een heel weekend zelf bij en toch moet je het zien op de TV!![]()
Je ging in ieder geval weer veel te hard...![]()
![]()
Wanneer krijgen we trouwens je nieuwe liefje te zien
Mijn spiegels staan altijd goed.Kennelijk reed je linksom??HAP HAP HAP:
2) @@ ik reed je helemaal zoek! Misschien je spiegeltjes eens naar achteren richten?
Ow... ik had je geen 105 kilo gegeven, hoor...Karten: daar ben ik te zwaar - en net niet scherp genoeg voor .
105 dus..
Ow... ik had je geen 105 kilo gegeven, hoor...Karten: daar ben ik te zwaar - en net niet scherp genoeg voor .
105 dus..
![]()
Hier haak ik af, ben te lichtvoetig.Ow... ik had je geen 105 kilo gegeven, hoor...Karten: daar ben ik te zwaar - en net niet scherp genoeg voor .
105 dus..
![]()
@Netfinity: dank