Jorix

RE: Ons Alfa-forum mist..

zo apr 10, 2005 12:30

Jorix????
Ja sorry, ik lees echt niet alle topics door ;) Een mailtje of PM doet het beter 8)
En toch mis ik de clubwinkel.... niet op het forum, maar online (voor alle digi-leden)
Leg dit verzoek even neer bij het bestuur. Het online brengen van de clubwinkel is vooralsnog niet mogelijk, omdat we dan ruzie kunnen krijgen met Alfa Romeo Nederland die eigenlijk zelf het alleenrecht op Alfa-merchandising wil houden in Nederland.
edit: net even geprobeerd: ik mag 7x "terugklikken"... natuurlijk kan dit aan IE of mijn instellingen liggen
1) Gooi IE de deur uit en haal een echte browser
2) Door terug te gaan met Back wordt je cookie niet altijd opnieuw uitgelezen en kunnen onderwerpen op ongelezen blijven staan terwijl je ze al wel gelezen hebt. Het beste is het om weer op de naam van het onderwerp / forum te klikken. Wil je toch per se met Back terug gaan, dan zul je sneller moeten klikken ;)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Ons Alfa-forum mist..

zo apr 10, 2005 12:59

Gouden klaver voor de gouden tip: PERFEKT die Browser van Mozilla.... :thumbs: :thumbs:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: Ons Alfa-forum mist..

zo apr 10, 2005 23:48

edit: net even geprobeerd: ik mag 7x "terugklikken"... natuurlijk kan dit aan IE of mijn instellingen liggen
1) Gooi IE de deur uit en haal een echte browser
2) Door terug te gaan met Back wordt je cookie niet altijd opnieuw uitgelezen en kunnen onderwerpen op ongelezen blijven staan terwijl je ze al wel gelezen hebt. Het beste is het om weer op de naam van het onderwerp / forum te klikken. Wil je toch per se met Back terug gaan, dan zul je sneller moeten klikken ;)
Dat zeg ik, het ligt aan IE :lol:

Mozilla heb ik al, net als Opera, Netscape, Deepnet Explorer (da's eigenlijk ook IE).
Ik beloof dat ik Mozilla vaker ga gebruiken :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”