weet niet of dat tijdens SS ook kan , ik doe het regelmatig tijdens de motorraces en dan neem ik altijd een boormachine mee (zit een laag onder de stenen tegen olielekkage) daar moet je even door heen maar dan zitten de haringen ook perfectKun je niet gewoon met je tent ergens op de paddock gaan staan en maffenHebben Stof en ik ook al eens gedaan tijdens het een na laatste SS op Zandvoort
Was inderdaad lachen in 2005 .Kun je niet gewoon met je tent ergens op de paddock gaan staan en maffenHebben Stof en ik ook al eens gedaan tijdens het een na laatste SS op Zandvoort
normaal mag dat ook niet .... tijdens motorraces is de hele paddock vol met auto's , trailers , campers etc .... dan valt mijn iglo niet zo op .Was inderdaad lachen in 2005 .Kun je niet gewoon met je tent ergens op de paddock gaan staan en maffenHebben Stof en ik ook al eens gedaan tijdens het een na laatste SS op Zandvoort
![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben dat kamperen op het circuit niet mocht in Assen ?
wildkamperen kun je dan beter niet in de paddock doen ... is niet echt wild .ik dacht ook eerder iets van wildkamperen
Een echte Alfist slaapt in zijn Alfaweet niet of dat tijdens SS ook kan , ik doe het regelmatig tijdens de motorraces en dan neem ik altijd een boormachine mee (zit een laag onder de stenen tegen olielekkage) daar moet je even door heen maar dan zitten de haringen ook perfectKun je niet gewoon met je tent ergens op de paddock gaan staan en maffenHebben Stof en ik ook al eens gedaan tijdens het een na laatste SS op Zandvoort
tja ik weet niet hoe jou alfa slaapt maar mijn alfa spider ....... ben je na 2 uur slapen wel zat denk ik , de stoelen kunnen niet mooi plat en de achterbank is wat klein ....Een echte Alfist slaapt in zijn Alfaweet niet of dat tijdens SS ook kan , ik doe het regelmatig tijdens de motorraces en dan neem ik altijd een boormachine mee (zit een laag onder de stenen tegen olielekkage) daar moet je even door heen maar dan zitten de haringen ook perfectKun je niet gewoon met je tent ergens op de paddock gaan staan en maffenHebben Stof en ik ook al eens gedaan tijdens het een na laatste SS op Zandvoort
Ach en anders in het altijd mooie Appelscha....................moet geen probleem zijn ... camping in witten (alhoewel ik die gozer liever geen rooie cent laat verdienen want die klaagt altijd over de TT baan terwijl met de TT en superbike zijn hele camping vol staat met motorrijders ..)
verder : Borger , Gieten , Gasselte , Rolde ...... zat campings in de buurt ...
ik ben de komende 2 weken naar toscane maar als jullie willen kan ik wel wat campings opzoeken voor jullie in de buurt van assen