Yep , al met de deur open rijdend 'in geval van..' Stapvoets, achter een andere non-kat Alfa die lekker rijk verbrande ron 98 in je interieur blaast........
Die wachtrij droog en schoon doorkomen alvorens het Assense circuit op te rijden was een aardige volhouder meen ik me te herinneren..., toch Frank??![]()
Mogelijk dat het Squadra Italia weer eens in de picture gezet kan worden?
Wat is er mooier dan een aantal Alfisten met hun raceaspiraties verwelkomen en hopenlijk een aanstekelijk effect te laten hebben op de potentieële jeugdige kijkers waaronder een toekomstig Nederlands F1 coureur verscholen zit? Straks kunnen we zeggen dat wereld kampioen Jantje Jansen voortgekomen is uit een initiatief en aanmoediging vanuit de SCARB![]()
We kunnen zij die een aspirant racertje hebben mogelijk een half uurtje laten proeven aan het rondrijden met SI deelnemers en zo de sfeer van het low budget racen laten proeven.
Hoe meer Alfa's de race-circuits bemannen hoe meer vreugd en het sluit prachtig aan bij de doelstellingen van de Stichting!!
Een dag eerder is zo geregeld toch?. Ik ben altijd vrij als ik vakantie heb..Dat word een druk weekend voor ons komen de 25ste nml. terug van vakantieDus waarschijnlijk zijn wij er alleen zondags bij
Keek net in de evenmenten calender, maar daar staat alleen 25 augustus SSAR..Het gaat op Assen gebeuren het is definitief...![]()
![]()
![]()
25+26 Augustus 2007....vanavond gehoord op de vergadering van de EC en het mag gemeld worden!!!![]()
![]()
dus het worden mooie dagen volgens mij.
gr Roel
Ja, foutje.