Alfanonymous
Newbie
Newbie

RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 17:32

Enige wat je kunt doen denk ik, is om even contact op te nemen met het C.J.I.B te Leeuwarden en daar het verhaal uit te leggen.
Mischien dat je dan een foto kan regelen en een bezwaarschrift indienen om je geld terug te krijgen,informeer ook even bij de politie of je eventueel aangifte kan doen.
suc6 groeten Arjan

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

ma apr 04, 2005 18:04

Diegene die het kentekenbewijs op naam had op de datum van de overtreding kan ten alle tijde de foto opvragen en in bezwaar gaan. Als de auto op foto niet overeenkom met wat op het kentenbewijs staat dan is het probleem al opgelost. Dna moeten jullie nog wel een kopie van het kentekenbewijs hebben. Deze gegevens heeft de RDW zeker nog.

Ik zie op rdw.nl ook dat de APK is verlopen. Als je pech hebt krijg je straks ook nog een bekeuring voor een verlopen APK binnen. Want de auto was gewoon in gebruk en dus APK plichtig. Op deze site staat de auto ook nog niet als gesloopt dus dat klopt og niet denk ik.

Snel de foto opvragen dus en in bezwaar gaan!! Anders komt dit nog vaker voor. Het kan trouwens ook een leesfout geweest zijn van de persoon die de foto bekeken heeft.
Komt nog steeds voor heb ik gehoord.

Succes in ieder geval!!
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Giulia555

Re: RE: IK BEN VERNEUKT DOOR EEN BERLINA RIJDER. LEES DIT!!

ma apr 04, 2005 20:16

die berlina van 555 is naar arie grand in enkhuizen gegaan, is niet zo gek ver weg bij mij... maar is zeker niet in rijdende staat om bekeuring te krijgen met andermans platen!
Fout... ik had er in die tijd twee... de grijze als daily driver en de olijfgroene heb ik inderdaad aan Arie verkocht

Ram6

di apr 05, 2005 21:38

@ Rik, Helaas kan ik je niet helpen,... `kwerk namelijk niet bij de politie (maar architectenbureau), of bedoel je misschien een andere 'ramses'?
'kHeb wel sterke banden met de politie (via acceptgiro`s die ik steeds weer mag betalen), maar dat bedoel je niet... :wink:
quote Sinus: Diegene die het kentekenbewijs op naam had op de datum van de overtreding kan ten alle tijde de foto opvragen en in bezwaar gaan. Als de auto op foto niet overeenkom met wat op het kentenbewijs staat dan is het probleem al opgelost. Dna moeten jullie nog wel een kopie van het kentekenbewijs hebben. Deze gegevens heeft de RDW zeker nog. Ik zie op rdw.nl ook dat de APK is verlopen. Als je pech hebt krijg je straks ook nog een bekeuring voor een verlopen APK binnen. Want de auto was gewoon in gebruk en dus APK plichtig. Op deze site staat de auto ook nog niet als gesloopt dus dat klopt og niet denk ik. Snel de foto opvragen dus en in bezwaar gaan!!
Dat lijkt mij ook het beste!

Heel veel succes iig!

Groeten, Ram6

roundtail
Full Member
Full Member

di apr 05, 2005 23:35

Heren,

Ik ken beide auto's en de garagehouder & broer.

Deze auto's hebben 4 a 5 jaar rondgereden met name de prullebak ,auberginekleur.

Nooit problemen gehad dus naar mijn mening hebben beide ter goeder trouw gehandeld.Toendertijd ook nooit dit soort zaken aan de hand gehad bij mij weten.

Dit ter info.

Gr Roger
A.R Spider Duetto 1300 Junior '68
spider 2.0L jts '04
spider 1.8 TS 02

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”