Vince
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Dit vind ik mooi!!!!

ma jul 09, 2007 17:01

Verdomd. Het is ook logisch ook.

Ik dacht dat er zo'n dak op zat wat je rondom met drukkers vast zet en wat dan een hels karwei is om te plaatsen.
Dit komt een beetje omdat ik op Assen dit jaar een GuiliaSpider zag staan waar ze een zeil over heen hadden gekwakt toen het regende...

Dusssssssss...... :roll:
Maserati Ghibli 306Pk Grigio Vulcano '94
Alfa Spider Typo Quattro Bianco '93
Mijn ex - 156 SW 1.9 jtd 147pk Intrax HDA en 18" Novitec N8

Leo Veloce
Full Member
Full Member

RE: Dit vind ik mooi!!!!

ma jul 09, 2007 20:34

Die bij Tuynder's buurman is inderdaad fraai, maar wat ben ik dan tegengekomen (langs de Péage vorig jaar)?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Is dit dan de 2600 zoals Alessandro & Dibro hiervoor al beschreven? Er lijken nog meer details te verschillen of zit ik er helemaal naast?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: Dit vind ik mooi!!!!

ma jul 09, 2007 20:52

Die bij Tuynder's buurman is inderdaad fraai, maar wat ben ik dan tegengekomen (langs de Péage vorig jaar)?

Is dit dan de 2600 zoals Alessandro & Dibro hiervoor al beschreven? Er lijken nog meer details te verschillen of zit ik er helemaal naast?
Is inderdaad een 2600. Zie de brede luchtsleuf op de motorkap i.p.v. twee kleintjes. Er zijn inderdaad wel meer verschillen, maar dat kan ook van het bouwjaar of het land waarin hij verkocht is afhangen.

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jul 10, 2007 00:02

Ander in het oogspringend verschil is het ontbreken van de louvres in de zijschermen bij de 2600.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

vr jul 13, 2007 12:54

Plus de cabriokap, die is bij een 2000 meer coupe-achtig terwijl een 2600 als 2 + 2 is verkocht en daardoor een extra balijn in zijn cabriodak heeft. Dit geeft meer ruimte bij de hoofden van de passagiers. Wordt er niet mooier van....
Tevens zit er niet echt een achterbank in een 2000 Touring en bij een 2600 wel.
Achterklep van een 2000 is lager, terwijl de achterspatborden wel hetzelfde zijn.... Alle 2600's zijn gelijk aan elkaar, met een nuance in de voering van de verlichting.
Rode achterlichten en dichte, lees niet aanwezige, knipperlichten op de spatborden wijst op een Amerikaan.
Deze hebben meestentijds ook die dikke chromen bumper overriders.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”