meer komen er ook nooit op

Onbetaald met reclame rondrijden, das uit de oude tijd

Ja, ben het met je eens dat de sticker nogal groot is uitgevallen om op je auto te plakken.Kheb er geen op, wegens zonde v.d. lak en ik vindt de sticker ietwat groot uitgevallen...
Met een kleinere zou ik idd ook minder moeite hebben om hem op de 1596 te plakkenJa, ben het met je eens dat de sticker nogal groot is uitgevallen om op je auto te plakken.Kheb er geen op, wegens zonde v.d. lak en ik vindt de sticker ietwat groot uitgevallen...
Same here, behalve: wat is een 1596??Met een kleinere zou ik idd ook minder moeite hebben om hem op de 1596 te plakkenJa, ben het met je eens dat de sticker nogal groot is uitgevallen om op je auto te plakken.Kheb er geen op, wegens zonde v.d. lak en ik vindt de sticker ietwat groot uitgevallen...
156 bedoel ik (komt van die dikke vingersSame here, behalve: wat is een 1596??Met een kleinere zou ik idd ook minder moeite hebben om hem op de 1596 te plakkenJa, ben het met je eens dat de sticker nogal groot is uitgevallen om op je auto te plakken.
Ben trouwens de clubsticker een beetje kwijt, misschien bestel ik wel een nieuwe en plak hem er toch maar op