U gaat niet door voor de magnetronvolgens mij ga je met die scheur nat, omdat zowel begin als eind aan de rand ligt, en aangezien je voorruit dragend is, mag die sccheur niet

U gaat niet door voor de magnetronvolgens mij ga je met die scheur nat, omdat zowel begin als eind aan de rand ligt, en aangezien je voorruit dragend is, mag die sccheur niet
Als je er voor verzekert bent kost het je niets....ik bedoelde eigenlijk de voorruit (is immers ook de grootste uitgave).
Een debiele vriend dus....ja klopt, maar dan is het nog wel een debiel
Geluid is wel degelijk een APK eis, maar wordt niet getoetst. Ik meen dat je maximaal iets van 2 db meer mag geven dan de waarde zoals op de typegoedkeuring vermeld is.nee vergeet het. zoals al eerder gezegd: keurmeester kijkt naar gasdichtheid van het systeem. dus die zal als referentie aan de agent geven dat het systeem inderdaad gasdicht is.
geluid blijft een ander verhaal. geen APK punt. ik ken een jongen met zo'n XR3i die heeft er een compleet open buis onder hangen van voor tot achter. gewoon goedgekeurd. maar als je die wagen HOORT.....is zelfs nog soepel van de agent dat je niet meteen een boete kreeg.
dus ik denk dat je voor een keuze staat: boete of uitlaat veranderen. misschien tijdelijk een prop glaswol erin drukken die je er later weer uit tovert!
Ik geloof je meteen, maar hoe is het eigenlijk mogelijk dat beide niet op elkaar zijn afgestemd. Maar van de overheid mag je dat wel verwachten.Beetje late reacie maar de APK keuringseisen wijken af van de wettelijke eisen aan een auto.
omdat we in Nederland leven!!!!!!!Ik geloof je meteen, maar hoe is het eigenlijk mogelijk dat beide niet op elkaar zijn afgestemd. Maar van de overheid mag je dat wel verwachten.Beetje late reacie maar de APK keuringseisen wijken af van de wettelijke eisen aan een auto.