Niks mis met een 75 toch? Ben zelf een beetje huiverig voor klassiekers omdat ik met twee linkerhanden ben uitgerust (I know, sue the mother ), maar de 75, nu al klassieker, zie ik wel zitten, prachtige auto, strakke lijn, perfecte gewichtsverdeling en RWD, maar okee, ben nu nog lekker aan het genieten van mijn 145 QV
Jammer jammer ... doe je, je best een goed stukje te schrijven, "uit het hart" zegmaar,
... wordt de aandacht weggenomen doordat alle ' en " per ongeluk vervangen zijn door een í
Maargoed, afgezien van het 90 registerstukje is het een magistraaaaaaal blad en met name het mega stuk over Alfa Romeo in de Formule 1 is om te smullllllllllen!!!
Jaaahaahaaaa, binnen; Op t nieuwe adres , dus da's ook doorgekomen ten burele...!
Enne Klaas; ik heb het stukje eerst een keer met opgetrokken wenkbrauwen gelezen en vervolgens had ik m door met die ' en í....
Nog bedankt voor plaatsen van de foto van m'n novanta> toppie!
Was btw niet de meest flatteuze foto die ik er van heb; toen ik dat plaatje schoot kwam ie recht uit de stalling waar m enkele jaren had staan verstoffen....
Niettemin thnx, grtz, fRank