In principe het koppelingshuis van een TS bak, ik heb ook nog wel andere liggen.. van een GTV6 bijvoorbeeld.Wat voor koppelingshuis gebruik je bij de bak?
1ste klopt!!Ik heb ooit gehoord (weet het niet zeker) dan een 75 V6 of Turbo bak lichter is (gewicht) en dat wil je op je racer![]()
Mijn koppelingsplaat is op maat gemaakt bij Remservice Utrecht omdat de turbo een trek ipv duw koppeling heeft (of andersom).
Heb de klok horen luiden...
bijna goed, niet alleen laagste in gewicht, maar ook massa traagheid (1.6 plaat heeft kleinere diameter)je lichte in gewicht wilt gaan
Ja bedoelde ik ook, weet ik toch... heb je al tig keer hier lopen predikenbijna goed, niet alleen laagste in gewicht, maar ook massa traagheid (1.6 plaat heeft kleinere diameter)je lichte in gewicht wilt gaan
Dennis,Theo, bij JS kan je ook een andere voering erop laten zetten. Heeft de 1.6 wel de veertjes in de plaat? Anders schijnen ze nogal snel te knappen met een sterkere voering. Nieuwe voering bij Jaco is ongeveer 100 euro. Zal bij RU ook wel zoiets kosten, ook een goed adres.