Flauw hoor, grapjes maken over nummer 69. Wij moeten het hele weekeinde met dit nummer rijden.Niet omgekeerd plakken he..Si!(startnummer 96)
Flauw hoor, grapjes maken over nummer 69. Wij moeten het hele weekeinde met dit nummer rijden.Niet omgekeerd plakken he..Si!(startnummer 96)
Euh, Ronald... Als je 96 omdraait zie je.....Flauw hoor, grapjes maken over nummer 69. Wij moeten het hele weekeinde met dit nummer rijden.Niet omgekeerd plakken he..Si!(startnummer 96)
Wij komen morgen avond zo rond een uur of 9 's avonds aan vanuit zeeland. Als het verkeer een beetje meezit.Overnachten er nog meer mensen in het Vandervalk hotel?
Ow, bedankt. Dan plakken wij ons nummer op de kop. Dan rijden we under cover....Euh, Ronald... Als je 96 omdraait zie je.....Flauw hoor, grapjes maken over nummer 69. Wij moeten het hele weekeinde met dit nummer rijden.Niet omgekeerd plakken he..
Si, wordt ergens tussen 18.00 en 20.00 uur dat we daar zijn, denk ik....Overnachten er nog meer mensen in het Vandervalk hotel?
Eén ding kan ik al vertellen : Bij de aankomst was iedereen zeer tevreden !!!Nou?
Nou??
Nou???
Waarrrrrrrrrr blijven de foto's????
En de verhalen?????
Jammer dat jullie niet op het eindpunt waren . Ik had er echt al naar uitgekeken .Even kort:
Equipe 96 had 'soms' wat problemen met het roadbook (sorry, een beetje inside info....![]()
![]()
), lag geheel aan ons, Brammetje TomTom is dan wel heel handig...
We zijn vanmorgen via Duitsland 1 noordwaarts gegaan in de stromende regen...., maar heelhuids thuis gekomen dus.
Maar, het was een prachtig en goed georganiseerd lang weekend!!!![]()
(dit keer zonder mankementen.....
)