Eh dat houd in dat ik ook niet kan komen zeg maar...Ik kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Volgend jaar dan maar weer een poging doen om wel naar de registerdag te komen
Ik kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Tja die fRank,die is zòòòòò`wild he en dan in zo'n klein camionettetjeIk kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Volgend jaar dan maar weer een poging doen om wel naar de registerdag te komenwat is daar zondag gebeurd in die camionette ?
grapje...veel succes en een spoedig herstel toegewenst !!
Meniscus?Ik kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Ja meniscus Ray, we zullen zien.Heb al een waarschuwing gehad dat dat lopen als een kievit nog weleens tegen zou kunnen vallenMeniscus?Ik kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Zo ja, dan loop je een dag na de operatie alweer als de spreekwoordelijke kiviet.
(spreek uit ervaring)
Hmm, heel misschien ben ik er ook, dan houden we een mini Thema SW meeting om de hoekDan komen we wel met de Thema en parkeren we wel ergens anders... Boehoehoe..
Gaat die Alfetta dat niet redden? De strontkar hoeft niet mee hoor.Eh dat houd in dat ik ook niet kan komen zeg maar...Ik kan helaas niet komen,moet jammer genoeg donderdag aan mijn knie geopereerd worden![]()
Volgend jaar dan maar weer een poging doen om wel naar de registerdag te komen(ivm geen auto die zover gaat kunnen rijden...
)
Hmmm...
Grtz,fRank
Ik ga die uitdaging maar niet aan KAS, Koewacht -A'doorn vv is wellicht wat aangezet voor t ding....Gaat die Alfetta dat niet redden? De strontkar hoeft niet mee hoor.