ik kom zaterdag wel eens de boel omgooien daaro weet alleen nog nie hoelaat precies
Hoe zit het met de spullen die in de schuur staan?
Martijn
Noteer mij maar voor de 28ste! Zullen we zien of het dreamteam ook goed is in het slopen van een schuurZaterdag 21 April: adjesalfa!, Akieromeo?
Zondag 22 April zijn we vrij.
Zatredag 28 April: Michel! en???
Zondag 29 April: Berlinista en??
Zaterdag 5 Mei: Bevrijdingsdag
Zondag 6 Mei: ??
Zaterdag 12 Mei: ??
Zondag 13 Mei: Moederdag + registerdag
Zijn er nog meer gegadigden voor bovengenoemde data? Steven 33?, dibro?, Yuri?
Dit is de voorlopige planning voor de komende vier weekeinden, zoals je ziet zijn er nog 'plaatsen' vrij. Ik heb geen idee hoe het verder gaat verlopen/ hoe snel het zal gaan, we zien wel. Nu de aanmeldingen binnenstromen zullen we wel snel een steiger moeten hebben en moet ik ook als de sodemieter de timmerman gaan benaderen voor de kolommen en de spanten te maken.
Wie is er goed met beton? Er moeten ook nog 5 poertjes gemaakt worden.
Okay, je staat in groene pixels genoteerd. Je mag je stempel op dit werk komen drukken.De 21e staat nu in inkt op de kalender
Oja: stempels kan ik leveren (werken samen met de naammo a.k.a. "de stempeltempel", maar íets zegt me dat je dat niet bedoeld)
Ik wacht nog even op bericht van Berlinista, dan plaats ik je op zondag de 29e april of zondag 6 mei, oké?Schrijf mij maar ergens bij (alleen niet a.s. zaterdag dus).
Neen en dat is geen toeval
@dibro: heeft jouw kermit toevallig een sleurhaak?
Mijn lease gebakkie heeft expres wel zo'n genotsknots dus als het gaat om een steiger te halen ofzo laat het dan maar weten hoor, een hele dag helpen gaat me niet lukken even een ritje op en neer is geen probleem....Neen en dat is geen toeval
@dibro: heeft jouw kermit toevallig een sleurhaak?
De steiger is inmiddels gekocht, ik zal binnenkort wel een foto maken. Dan mogen de fanatieke fotoshoppers (of mensen die gewoon te beroerd zijn om te kunnen lopenMaak je van die rolsteiger niet gelijk een race-steiger met chip, verlagingsset en 17" lichtmetaal Sander ?