Een JTS ís het gewoon nietAch, zo'n 2.0JTS gaat ook als een gek. En stuurt ook wat leuker dan de V6. Briljante auto's die GT's, echt schitterend!
Ik heb ze LIVE gezien...Die nieuwe velgen vind ik werkelijk schitterend!
Dan heb ik nog 13 dagen om 45 mille bij elkaar te krijgen........Ik heb productinfo fout gelezen ; de V6 wordt niet vervangen door de Holdenversie, maar uiterste besteldatum blijft 30-4 !
Een 2.0jts rijd je met een 1.9jtd zoek ...
Zou mij niks verbazen dat ze uberhaupt met een ander blok (moeten) komen, omdat die aussie-V6 binnenkort niet meer een de emissie-eisen/verbruiksnormen voldoet, als je de verbruikscijfers ziet. Zo bekeken zijn ze dan ook geen h*l opgeschoten met die aussie-V6.maar ehh ff tussen neus en lippen door
ik heb ergens gehoord of gelezen dat ze weer een echt alfa blok aan het maken zijn vanwege de zeer grote weerstand van het holden onderblok en de tegenvallende prestaties.. is alweer een tijdje gelee, maar het zou wel leuk weze... plus dat we er weer een echte italiaanse volbloed terug krijgen (weliswaar niet van alfa maar wel van een "echt" merk maserati[wat geloof ik ook weer van ferrari komt, het blok dan] )