Bestaat er een grotere hrc die past op een alfa 75.
Gaarne uw reactie.
Mvgr arno
Ik ga gta klauwen plaatsen met 305mm schijven, vandaar een grotere hrc.Waarom wil je dat dan? Remt tie niet goed genoeg?
OK maar heb je al geprobeert of het echt nodig is. Ik heb met een 75V6 gereden met 4 pits girling tangen met SZ schijven voor en dat gaf geen problemen met de standaard hrc. Weet zo niet meer uit m'n hoofd wat de zuigerdiameter van girling tangen is trouwens. Van gta tangen ook niet trouwens.Bedankt, Maandag even naar de remmenboer en zo'n ding bestellen.
Ik ga gta klauwen plaatsen met 305mm schijven, vandaar een grotere hrc.Waarom wil je dat dan? Remt tie niet goed genoeg?
Mvgr Arno
Daar kan ik duidelijk in zijn. NeeOK maar heb je al geprobeerd of het echt nodig is
Dank je, Ja de remschijf en dus ook de velg kommen hierdoor naar buiten. ik heb een nieuwe hub moeten draaien om de gta kauwen passen te kunnen maken. De gta klauwen zijn de soort met oren.Ziet er erg goed uit arno, komen de schijven een stuk verder naar buiten op deze manier?
Nee het is eigenlijk het zelfde als bij een normale 75. De wielmoeren trekken de remschijf tegen de hub. De ring blokkeert alleen het meedraaien van de bouten.Zit die remschijf nou vast met 5 inbusboutjes??
Dre was dat niet van een Isuzu pickup oid??Verrek ik meende dat ik dat ergens opgelsagen had ,niet dus....Zoek even door (in dat topic wat ik postte), er was er ook een van een bestelbusje oid en die zal vast goedkoper zijn