Eerst in oktober 2006 een Alfetta GTV6 helemaal gestript en leeg gejat weer gevonden bij de dealer!

Enkele weken gelden hadden we een inbraak in onze stalling in Hoogeveen.
Wat auto's beschadigd en men had wat spullen klaar gezet van mijn verhuurder zoals meubels om mee te nemen. Het complex was nl. opgedeeld in enkele hallen en één ervan was van ons.
Wellicht waren ze gestoord in hun werkzaamheden, want ze hebben niets mee kunnen nemen, ook omdat de roldeur zodanig vergrendeld was dat ze deze zelfs met achter uit de auto genomen autokrikken niet konden openen. Wel hebben ze de deuren iets omhoog gekregen maar niet ver genoeg.
Dus we hadden besloten om de voorraad en de auto's te verhuizen . We hadden al elders een plaatsje, maar nu maar alles overgebracht. (Gelukkig achteraf!)
Wat achter bleef was nog een Alfetta GTV in gedemonteerde toestand en de versnellingsbak welke was gereserveerd voor Mike...( sorry Mike)
Nu belde mijn vriendin net...er was brand in Hoogeveen...
En wat denk je onze oude stalling.....spulletje geheel afgebrand.....

Nog meer foto's
Klik
Klik
Wellicht brandstichting, hoe kan het anders om 04.00 uur 's nachts gaan branden...?
De gehele voorraad van mijn verhuurder is verwoest ( enkele tonnen schade) en wellicht is de Alfetta GTV in gedemonteerde toestand nog te redden, maar dat weten we op dit moment niet.
Dus nu zijn we behoorlijk geschrokken....

Is nou niet meer grappig...

We houden onze huidige stalling nu maar even geheim, het is bijna niet meer vertrouwd om je spulletjes netjes in een schuur te zetten....

Ik wens mijn verhuurder heel veel sterkte en hoop dat een en ander gauw opgelost mag gaan worden.
Hobby wordt nu wel spannend...wat zullen ze nu weer gaan jatten / slopen...$%%^%$##!!!!