Einde van het verhaal: ze willen alledrie, ondanks alles, een ALFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iets wat wij al lang wetenEinde van het verhaal: ze willen alledrie, ondanks alles, een ALFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is btw niet de hele uitzending... ik mis het oordeel van het museum en het oordeel van alle 3 de alfa mannenInderdaad, is wel een herhaling maar blijft mooi.
Volledig filmpje is ook hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=zMw7fNwaz5I
Dat is inderdaad (helaas) het geval. Niet vooruit te branden. De 4 cylinder JTS is een in mijn ogen zwaar teleurstellende motor. Volgens Jeremy geen kapsters auto meer, de nieuwe TT, volgens mij nog steeds.....
Verder was het de langzaamste en de slechtste wegligging..........
Ik heb laatst eens een nieuwe TT gereden (2.0TFSi). Doet me niks, maar het is zeker niet meer de kapstersmobiel die de vorige wel was. En zo'n TFSi klinkt als een diesel. Bah!Dat is inderdaad (helaas) het geval. Niet vooruit te branden. De 4 cylinder JTS is een in mijn ogen zwaar teleurstellende motor. Volgens Jeremy geen kapsters auto meer, de nieuwe TT, volgens mij nog steeds.....
Verder was het de langzaamste en de slechtste wegligging..........