Nee (nog niet)...
Waarom?
Ik ben een beetje terughoudend sinds ik een paar jaar betalend lid ben geweest van de Belgische club, ik vond het achteraf gezien het geld niet waard (had vooral te maken met de sfeer in de club). Door tijdsgebrek (drie kleine kids, fulltime job en meer dan fulltime job van de vrouw) heb ik momenteel ook veel te weinig tijd voor een actief clubleven (hoewel ik de sfeer op dit forum zeer waardeer, mijn "alfaleven" breng ik vooral hier door, en in mijn daily natuurlijk). Ik sluit zeker niet uit dat ik ooit donateur word, maar dan wil ik ook voldoende tijd hebben om actief aan het clubleven deel te nemen. De beslissing zou trouwens sterk versneld kunnen worden mocht er ooit een Belgische tak van de Scarb ontstaan (hint

)
Elio !!!
Op het Autowereldforum zit ik elke jongeman met een Alfa warm te maken voor deze club en jij bent daarbij dikwijls mijn steun en toeverlaat .. En je bent geen lid ?
Ik snap je terughoudendheid wel hoor .

Wij hebben ook niet echt goede ervaringen met de Belgische club , zoals je wel weet . Maar deze teleurstelling was een extra stimulans om lid te worden van de SCARB , want het gaat er hier echt wel heel anders aan toe . Iedereen welkom , arm of rijk , zwart of wit , blond of venetiaans blond

, ...
Het clubblad overtuigt heel veel mensen en dat is alleen al het geld waard , maar het is niet alles natuurlijk . Ik heb hier al een hele boel leuke mensen leren kennen , waarvan ik enkele wel mijn vrienden mag noemen . En ik heb ze allemaal via dit forum en de prachtige evenementen leren kennen .
Ik moet toch ook even vermelden dat ik zeer aangenaam verrast ben door de " doorzichtige " structuur die deze stichting heeft . En structuur duidt ook op structurering en die is naar mijn mening ook dik in orde .
Wat de Belgische tak betreft : Hoe meer Belgen , hoe meer kans . Dus vul maar snel die overschrijving in !!!
Er zijn nog een hele hoop positieve dingen te vertellen over het lid zijn van deze " Club " . Het bondig lijstje van @@ ; daar kan ik mij ook helemaal in vinden .
Maar ik krijg het niet zo kortgaweg op " papier" . Ja sorry , ik ben een kletswijf .