prachtig boekje

En binnen perfecte service! Perfect bladEr is al contact geweest met de administratie (al 3x) en dat op Zaterdag! Krijg het netjes toegestuurd. Perfecte service van de SCARB mensen!
K)(*)&(&)89zooi, heb net Theo M gesproken en hij vertelde mijn dat de vrachtauto die de K,B,s van de drukker naar de post bezorging zou brengen in brand was gevlogen met alle K.B.s erbij !!!!!!!!!!!. Ze proberen nu de persplaten weer boven water te halen en dan aanstaande Zondag alles weer te her drukken.
Vrijwilligers voor de adressering en distributie gaarne aanmelden bij Theo M.
en het is bijna 1 aprilHet bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze geen contact met ons gezocht hebben.
K)(*)&(&)89zooi, heb net Theo M gesproken en hij vertelde mijn dat de vrachtauto die de K,B,s van de drukker naar de post bezorging zou brengen in brand was gevlogen met alle K.B.s erbij !!!!!!!!!!!. Ze proberen nu de persplaten weer boven water te halen en dan aanstaande Zondag alles weer te her drukken.
Vrijwilligers voor de adressering en distributie gaarne aanmelden bij Theo M.en het is bijna 1 aprilHet bestaan van buitenaards, intelligent leven wordt bewezen door het feit dat ze geen contact met ons gezocht hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja joh? Echt waar?K)(*)&(&)89zooi, heb net Theo M gesproken en hij vertelde mijn dat de vrachtauto die de K,B,s van de drukker naar de post bezorging zou brengen in brand was gevlogen met alle K.B.s erbij !!!!!!!!!!!. Ze proberen nu de persplaten weer boven water te halen en dan aanstaande Zondag alles weer te her drukken.
Vrijwilligers voor de adressering en distributie gaarne aanmelden bij Theo M.