Hahahaha, ze hebben de achterkant van een 911 cabrio erin gephotoshopt! Kijk maar naar de afdekplaat van de kap. Wie raadt de oorsprong van de rolbeugels (in ieder geval niet een TT).
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999) Eat My Rust Racing
Dat is de algemene trend. Nieuwe 159 wordt groter dan de 164 en ZWAAR!!
Minimaal 1400 kg en ik reken de Q4 met V6 en 4WD op zo'n 1600+ kg.
Nu heb je al net zo veel pk's/1000 kg met een 75 TS als met een 166 3.0 dus eigenlijk
heb je de Spider met een V8 of turbo nodig, Anders heb je idioot korte eerste 3 versnellingen
voor acceleratie en te lange 5/6.
Auto's worden i.d. van formaat, gewicht, luxe Amerikaans. Je hebt zo'n koppelblok als
JTD, turbo of V8 nu gewoon nodig.