vandaag een echte sleuteldag aan de spider gehad .
en omdat ik geen techneut ben vondt ik het helemaal geweldig
dat het me ook nog allemaal gelukt is .
1. de spiegel die er bij de aankoop op zat was afgebroken (binnenin)
en ik had al zeker 4 maanden een andere liggen die ik zelf van de prachtige kleur rood naar zwart had gespoten .
de zijpaneel verwijderd en de spiegel vervangen , ook even de electrische ramen weer goed ingevet ... lopen weer als een japanner.
2. een carterbeschermer gemonteerd . de spider is van het type laag bij de grond en tegenwoordig hebben ze voor de italiaanse raspaardjes in nederland leuke heuvels bedacht en omdat ik al een paar keer de carter aan de grond heb gehad wilde ik dat voorkomen voordat het echt misgaat.
kortom boren en monteren
inmiddels was het al 12 uur geworden en toen moest ik nog even mij uitgebrande stuurschakelaars vervangen en dat was echt een megaklus voor een niet techneut.
ik heb eerst de beschermhoesen van het stuurhuis afgehaald , het halve dashboard uit elkaar gehaald , de zekeringskast helemaal uit elkaar moeten halen want een aantal kabels kwamen daarop uit .
het stuurd moest er ook af en daar heb ik echt een zeer bijzondere manier voor gebruikt .... een poulietrekker als stuurtrekker gebruikt met als hefboom een vijl ... je moet er maar opkomen .
maar zo rond 5 uur was alles klaar en reed ik heerlijk open met de radio aan naar huis ... deed mijn verlichting het , kon ik mijn spiegel instellen en was mijn carter beveiligd .
het leuke vindt ik dat ik zo na anderhalf jaar klooien met een caféracer , een fiat500 en nu de spider steeds meer lol in dat sleutelen krijg en ook
steeds meer voor elkaar krijg .
kortom heb je tijd over , en niets te doen ... ga lekker sleutelen want
het is gewoon er leuk om te doen !