Ik vind het allemaal prima dat hij er niet meer aan toekomt om de 33/75 DVD te maken. Maar als je mensen een dubbel DVD verkoopt voor EUR 17,50 en dan 1 exemplaar levert (precies het exemplaar waar ik niet echt op zat te wachten (sorry 164-ers

) dan kun je toch op zijn minst eerlijk zijn tegen de teleurgestelde kopers en ze daar van berichten en een voorstel doen, 164 DVD terug en geld terug of deel van het geld terug en 164 DVD houden. Maar niet liegen van ik heb de 33/75 DVD klaar en stuur hem volgend weekend op en vervolgens niets meer van je laten horen?
Nu komt het allemaal nogal megavaag/leugenachtig over en voel ik me gepakt. Als je iets te koop aanbiedt en mensen er (goed) voor laat betalen, vervolgens niet levert en niet eerlijk bent over de nalevering dan scoor je bij mij zeeeeeer slecht.
Ik hoop dat Vincent in de toekomst zijn zaken anders aanpakt want zo ga je niet met elkaar om, beetje jammer...
Ciao,
Jorik
Verzonden: dinsdag 30 januari 2007 22:10
Onderwerp: Re: Alfa DVD
De dvd is al klaar ik moet ze nog branden en opsturen
Alleen moet ik nog tijd hebben
Maar dit weekend zal wel lukkebn
gr
Vincent
Sent: Monday, January 29, 2007 9:15 PM
Subject: RE: Alfa DVD
Vincent,
Is er al bekend wanneer de 33 DVD klaar is?
M.vr.gr.
Jorik
Beste Jorik
De dvd van de 33 75 worden nagestuurd
Dit omdat deze nog niet klaar waren
Gr
Vincent
Hoi Vincent,
Er is iets misgegaan met mijn bestelling. Ik heb geen dubbel DVD ontvangen maar heb alleen de 164 DVD ontvangen hoewel erg leuk en interessant was het mij toch echt om de 33 en 75 DVD te doen, kun je deze zsm nasturen?
M.vr.gr.
Jorik
Verzonden: maandag 15 januari 2007 20:20
Beste Jorik
Als je € 17,50 overmaakt op rek nr xxxxx
tnv
xxxx
Dan stuur ik je de dvd's zsm op
gr
Vincent