Vertellen jullie het mij achteraf ?Ik ben meer benieuwd hóe het op de paddock zal zijn zondagsmorgens.......
Ik ben benieuwd hoe druk het op de paddock zal zijn, zondagmorgen![]()
![]()
Grtz,fRank

Vertellen jullie het mij achteraf ?Ik ben meer benieuwd hóe het op de paddock zal zijn zondagsmorgens.......
Ik ben benieuwd hoe druk het op de paddock zal zijn, zondagmorgen![]()
![]()
Grtz,fRank
Iemand ambitie om op Topgearwijze een limo in mekaar te flansen ?Leggen we een shutlle in naar de WC's ?
Uiteraard! Maar mijn schuur is te kleinIemand ambitie om op Topgearwijze een limo in mekaar te flansen ?Leggen we een shutlle in naar de WC's ?
Ja toevallig met diele al over gehad;een 75 limo in mekaar knetteren...Iemand ambitie om op Topgearwijze een limo in mekaar te flansen ?Leggen we een shutlle in naar de WC's ?
En zaterdagavond aa nde bar in het vandervalk aldaar?Nog nooit op het circuit van Assen gereden,
dus een tripje met de Spider naar het hoge noorden zit er wel in
De bak van de Ford is niet zo groot hoor, met een Sei is hij aardig vol en zit-ie qua gewicht ook wel aan zijn taks. Maar een 75-limo is wel humor! Alleen zo naar als-ie ook in tweeëen breekt, en ga maar eens zo'n cardan-as fabrieken en balanceren. Nondeju, wat een karwei!Yuri heeft ambitie maar geen plaats .
Diele en Frank hebben plaats maar geen durf .
Yuri heeft een oplegger .
...
Maak er iets van jongens .
Das mooi Kees,kunnen we eindelijk een chat-meet-en-greet doenKomt ook even barhangen en buurten
Gewoon een uit een ouwe DAF 2100 rossen! Inclusief steunlagers.Yuri, cardanas met 3 asdelen maken? 2 steunlagers dus...(we gaan nu echt offtopic!)![]()
Grtz,fRank