Rob2000

RE: Brera-Novitec

do mar 08, 2007 09:39

ja dat kan wel zijn maar wat ik bedoel is dat bij mijn 147 terugschakelen naar achteren is. :wink:

Nou ja, maakt niet uit want ik heb hem toch meestal op 'City' staan.

Ik begrijp trouwens niet waarom sele en direktheid niet samengaan? Ok een sele kun je bij 80 km/h niet in z'n 1 zetten, wat bij een handbak wel mogelijk is. (als je 'm er al in krijgt) :P

Gebruikersavatar
Aernoudt
Guru
Guru
Berichten: 1863
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 10:14
Locatie: Doesburg
Contacteer: Website

Re: RE: Brera-Novitec

do mar 08, 2007 09:51

...
Ik begrijp trouwens niet waarom sele en direktheid niet samengaan? Ok een sele kun je bij 80 km/h niet in z'n 1 zetten, wat bij een handbak wel mogelijk is. (als je 'm er al in krijgt) :P
Combinatie van snelheid, gevoel, puurheid etc. Smaken verschillen, ik wil zelf schakelen en zelf rijden, niet een of andere computer ;) (dan kun je beter een Japanner kopen, die zitten er vaak helemaal vol mee, wat naar mijn beleving saaiheid ten top is. Om die reden is bijvoorbeeld ook de nieuwe Z4M coupe weer voorzien van normale handschakeling: pure auto beleving versus playstation)
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Gebruikersavatar
Vince
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 510
Lid geworden op: di aug 09, 2005 17:37
Locatie: Houten

RE: Brera-Novitec

do mar 08, 2007 10:00

Ja! Zelf schakelen...

Als ik het geld voor een Maserati of Ferrari zou hebben zou ik ook voor de handbak gaan.
(Hoewel de cambiocorsa geloof ik wel sneller is, dus waarschijnlijk ben ik om na een proefrit... :roll: :lol: )
Maserati Ghibli 306Pk Grigio Vulcano '94
Alfa Spider Typo Quattro Bianco '93
Mijn ex - 156 SW 1.9 jtd 147pk Intrax HDA en 18" Novitec N8

Gebruikersavatar
Aernoudt
Guru
Guru
Berichten: 1863
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 10:14
Locatie: Doesburg
Contacteer: Website

RE: Brera-Novitec

do mar 08, 2007 10:04

Alfa heeft ook prima handbakken ;) Bijvoorbeeld de 6 bak die aan de V6'en hangen :lol:
* 936 1/2 (822) * http://www.vimeo.com/4510549 *

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”