Mooie witte spider, veel plezier ermee.
Vraagje; op de laatste foto zie ik een hitteschild boven het uitlaatspruitstuk, is dat standaard of 'home-made'?
Dat geloof ik graag inderdaad. Alleen is het niet al te duur om te proberen, dus bevalt het niet dan kijken we verder....Maar een brulpijn op carbs klink héél anders dan een brulpijp op injectie. Ik heb zowel een BP op de Juul (carbs) als op de Spider (type3 = Bosch L-Jetronic), en daar zit een wereld van verschilk in qua geluid.Brulpijpje wordt toch wel veel gemonteerd op Juultjes en Spiders anders...
Ik probeer het gewoon en anders verkoop ik hem aan Pinin...
Ik had middendemper plus brulpijp op mijn Spider. Klonk -ondanks- injectie heel behoorlijk. Alleen vermoeiend/verdovend op lange afstanden (en af en toe iets te opvallend
Maar een brulpijn op carbs klink héél anders dan een brulpijp op injectie. Ik heb zowel een BP op de Juul (carbs) als op de Spider (type3 = Bosch L-Jetronic), en daar zit een wereld van verschilk in qua geluid.
Scherp, Rik!die bovenste koelwaterslang van die S3 zit OF gedraaid OF je trekt vacuum. Hoe dan ook niet goed in orde....
Brulpijpje wordt toch wel veel gemonteerd op Juultjes en Spiders anders...
Ow... Brulpijp kopen? 69,- euro.Brulpijpje wordt toch wel veel gemonteerd op Juultjes en Spiders anders...
Bevalt je niet haahhahahahhaa
je maakt toch geen winst aan je vrienden ????Ow... Brulpijp kopen? 69,- euro.Brulpijpje wordt toch wel veel gemonteerd op Juultjes en Spiders anders...
Bevalt je niet haahhahahahhaa![]()
Ja joh... Die standaard demper onder een 4 is het gewoon echt niet. Klinkt als een Hyundai man...Goeie zaak Vince! Op de witte zit er al eentje, op de grijze is hij besteld...