Laat mij maar alleen staan, om al die petjes buiten te houden, jaHmm.. toch eigenlijk wel een beetje jammer dat het Assen is. Misschien dat ik er dit jaar niet bij aanwezig ben......

Laat mij maar alleen staan, om al die petjes buiten te houden, jaHmm.. toch eigenlijk wel een beetje jammer dat het Assen is. Misschien dat ik er dit jaar niet bij aanwezig ben......
kom kom gewoon gaan, kunnen we een leuke boxer-stoet maken vanuit midden NLHmm.. toch eigenlijk wel een beetje jammer dat het Assen is. Misschien dat ik er dit jaar niet bij aanwezig ben......
Nou nou een beetje minder mag ook wel hoor!Men kan het niet iedereen naar de zin maken.Het was voor mij ook spannend of ik wel zou kunnen.Had SS 2007 gvd lekker weer in september gedaan!!!!!!! nu ben ik met vakantie.
Klote geregeld!
Patrick
Das toch mooi, eigenlijks moet er nog een 3e bij hoor!!!!Jongens, is het niet beter om beide SSAR-Assen topics samen te voegen?
Want nu lopen ze paralel, beide gaan over het TT circuit.
Je meent het!Das toch mooi, eigenlijks moet er nog een 3e bij hoor!!!!Jongens, is het niet beter om beide SSAR-Assen topics samen te voegen?
Want nu lopen ze paralel, beide gaan over het TT circuit.![]()
![]()
Je eigen bed zeker?Ik heb ook onderdak geregeld in de buurt..