Alfasassie

Re: RE: SS op assen?

wo feb 28, 2007 22:48

Kalender Circuit Park Zandvoort 2007:

22/23 september - Spettacolo Sportivo :?:
Lijkt me SUPER!!!!

In aug. dat w.end kan ik niet ivm vrijwilligerswerk.. ook super!!

en om mijn verjaardag op SS te vieren lijkt me super...

:wink:

hint hint...

voor de lieve mensen vh bestuur. :jumping:

SS zonder Alfasassie kan gewoon niet :?

Groetjes Saskia

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

RE: SS op assen?

vr mar 02, 2007 18:20

Wanneer word het SS nu eens op Spa-Francorchamps georganiseerd?? :wink: :wink:

Zandvoort moeten ze verkopen platgooien en er een bungalowpark neerpleuren ouwe meuk.

Willen we in Nederland echt iets met Autosport dan moeten ze eens in Valencia gaan kijken Dat is nu eens een circuit voor Nederland.
De baan is vanaf elke tribune geheel te overzien en het is echt geen Micky mouse baantje, ze hebben een grote ovaal aangelegd van tribunes en daarbinnen het circuit.
mooier kan het niet in het toch kleine autosport land Nederland.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Wouter2000

za mar 03, 2007 10:10

tsja, een kom van tribunes. Echt gaaf. Kan AL dat publiek kijken naar ons tijdens de SS. Ja echt gaaf. :roll: Daar zou je echt voor naar het SS komen.

Alfasassie

za mar 03, 2007 11:21

Wanneer word het SS nu eens op Spa-Francorchamps georganiseerd?? :wink: :wink:

Zandvoort moeten ze verkopen platgooien en er een bungalowpark neerpleuren ouwe meuk.

Willen we in Nederland echt iets met Autosport dan moeten ze eens in Valencia gaan kijken Dat is nu eens een circuit voor Nederland.
De baan is vanaf elke tribune geheel te overzien en het is echt geen Micky mouse baantje, ze hebben een grote ovaal aangelegd van tribunes en daarbinnen het circuit.
mooier kan het niet in het toch kleine autosport land Nederland.
Ook best, maar dan wel in een weekend dat ik ook kan.. :mrgreen:

groetjes Saskia

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

za mar 03, 2007 12:12

tsja, een kom van tribunes. Echt gaaf. Kan AL dat publiek kijken naar ons tijdens de SS. Ja echt gaaf. :roll: Daar zou je echt voor naar het SS komen.
weleens in Valencia geweest??

weleens uberhaupt op het Spettacolo geweest?

Het ss is een van de drukker bezochte evenementen op Zandvoort.

Waar het omgaat is dat zandvoort gewoon een achterhaald ouderwets zootje is. Spijtig maar het is niet anders. Willen ze meer en betere evenementen binnenhalen
dan moeten ze daar weg want er komen alleen maar meer protesten tegen de zogenaamde overlast dit is dan vaak maar een individu maar minderheden hebben
in dit land nu eenmaal de macht. Niemand gaat er graag naar toe door het risisco op file als het mooi weer is. je gaat daar naar toe om te rijden niet om stil te staan.
dan de kleine paddock die de mensen massa niet aankan. idioot hoe de mensen daar naar de pitboxen moeten lopen over een strookje van een meter breed.
en maar blijven roepen nostalgie nostalgie ons Zandvoort. mooie historie. Ja mooie historie een verbrande F1 coureur

Afbeelding

dit zou ideaal zijn om van Nederland samen met het TT circuit een autosport land te maken maar ja
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Gerrit Mobach
Member
Member

za mar 03, 2007 17:44

Nog heel eventjes geduld.......... :P

Roeltje 164

ma mar 05, 2007 23:38

Kom net van de vergadering en Jan B heeft gezegd dat we het mogen melden het SS wordt gehouden op 25+26 Augustus in Assen..... :lol: :lol: :lol:

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mar 05, 2007 23:43

Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Roeltje 164

ma mar 05, 2007 23:51

Ja ik weet het :roll: het mag verteld worden van Jan Braber., klinkt vreemd maar ik mocht het vertellen als we wouden, het bestuur heeft er geen problemen mee dat het bekend werd dus bij deze... :lol: :lol: :lol: en aangezien ik het leuk vind om goed nieuws te vertellen dan bij deze, de aanpassingen zullen wel snel volgen op de site... :driving:
Laatst gewijzigd door Roeltje 164 op di mar 06, 2007 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma mar 05, 2007 23:55

Kom net van de vergadering en Jan B heeft gezegd dat we het mogen melden het SS wordt gehouden op 25+26 Augustus in Assen..... :lol: :lol: :lol:
Owkéé... hoteltips anyone? :wink:
It's not easy, being green (kermit)

Roeltje 164

di mar 06, 2007 00:04

v.d Valk, langs de A-28... mega groot hotel

Dinky Boy
Miniaturista

di mar 06, 2007 00:06

In Groningen is het tot diep in de nacht zéér gezellig, dus Klik 8)

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 06, 2007 00:08

Het moet iig een gróót hotel zijn.... We hebben weleens in ZV begraven gezeten in een iniminie hotelletje met 3 kamers. Gezellig is anders :wink:
Dank voor de tips :!:

Roeltje 164

di mar 06, 2007 00:09

In Groningen is het tot diep in de nacht zéér gezellig, dus Klik 8)
Daarom slaap ik bij pap en mams om te kunnen stappen evt. in de Stad van Nederland 8) :lol:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di mar 06, 2007 00:22

:banana: Gereserveerd :banana:
Bij die kanarievogel-tent :wink:

Terug naar “Evenementen”