maar ff weer on-topic :
heb je al andere auto's bekeken ? wat is de status ?
ik ben benieuwd !!!
wil graag eens andere spiderrijders ontmoeten hahahaha
dus toertochtje of SS met mijn spider staat genoteerd !
mooi zo , en laat je blindheid voor zo iets moois als een spider je niet de baas worden !We zijn nog steeds bezig hoor. Alleen loopt het allemaal wat minder vlot dan ik had gehoopt.
De verkoper schijnt het nogal druk te hebben...
Morgen hebben we een afspraak om de bodem te bekijken, er gaat een vriend mee met verstand van alfa's.
Als de wagen goed is wil ik het morgen rond maken, anders gaan we verder kijken.
Als we de wagen hebben meeten we een keer! Lijkt me leuk.
Vanmiddag uit de winterslaap wakker geschud:
Accu van de druppellader, vloeistofnivootjes gecheckt, starten en rijden!en ging het goed ?
die van mij 2 weken terug en als je meer dan 1500 km per week rijdt in een japans leasemonster dan is de spider
echt wel een paar stappen terug maar .... na 20 km weet je weer waarom je een Alfa rijdt .. da's gewoon autorijden zoals
het bedoeld is , meer gevoel , mooier geluid , meer cruisen kortom mijn leasebak moet waarschijnlijk voor juli de deur uit
en ik zou hem zo inruilen voor een kleinere alfa (het is nu een Toyota Avensis 170 PK Diesel ..)
Is dat te adviseren? En zo ja, waarom?de kachel gaat pas veel later aan als alles echt goed doorgewarmd is in het vooronder.
Omdat je koelvloeistof gemaakt is om.............. jawel: de motor te koelen ipv je verwarming te.............. verwarmenIs dat te adviseren? En zo ja, waarom?de kachel gaat pas veel later aan als alles echt goed doorgewarmd is in het vooronder.
Trouwens... Heerlijk om te zien dat al die schone slaapsters weer uit de winterrust zijn gekomen!
Staat genoteerd...Maar de belangrijkste reden is dat ik gewoon een beetjeben.
Welkom bij de club zou ik zeggen...Maar de belangrijkste reden is dat ik gewoon een beetjeben.