ik ken je niet , maar je humor is helemaal mijn type hahahahahaAch, afdekhoezen zitten op Kevers, niet op Spider...
maar een afdekhoes en een windscherm op een spider zorgt voor een moderne look en toch geen
mx5 of tt look hahahahaa

ik ken je niet , maar je humor is helemaal mijn type hahahahahaAch, afdekhoezen zitten op Kevers, niet op Spider...
schijnt destijds een optie te zijn geweest en zoals je kunt zien een dure ...Godskolere wat een prijs..........![]()
Ik hoop nu echt dat ie er bij zit. Hij lag niet achterin trouwens, ik vrees het ergste...
heel goed zoals je dit aanpakt , op een rationele benadering het nut van zo'n hoes benadrukenIs het eigenlijk wel handig zo'n hoes? Als je haar even parkeert moet je haar wel open laten, omdat het op en afnemen van de hoes wel wat werk is. Veel merk werk dan alleen even de kap dicht lijkt mij...
Dus je gebruikt hem alleen op hele mooie dagen...
Ratio en Alfa gaan niet samen... Daar ben ik ben ik al langer achter.heel goed zoals je dit aanpakt , op een rationele benadering het nut van zo'n hoes benadruken![]()
maar feit blijft dat het de mooiste afwerking is van een serie 4
Okee! WIE HEEFT ER EEN HOES TE KOOP?!![]()
![]()
Impulsief he...Okee! WIE HEEFT ER EEN HOES TE KOOP?!![]()
![]()
tjonge jonge ..... je bent wel heel snel overtuigd !!!
Okee! WIE HEEFT ER EEN HOES TE KOOP?!![]()
![]()
Oei... Da's snel zeg. (ik weet nog niet eens of er een hoes bij ons witje zit...)Okee! WIE HEEFT ER EEN HOES TE KOOP?!![]()
![]()
Ik, welke kleur wil je?