Heerlijke dag gehad en Sharkie, bedankt voor de lift!![]()
Groetjes Saskia
Nou dat werd ook wel eens tijd zeg enne..............viel het mee?O, ja Anke, Michel en ik hebben elkaar dit keer wel getroffen
Had je de roest achter bij het embleem en bij de rechter deur nog niet gezien? tevens ook een lekkere put rechtsachterFloor!
Ha!
We waren de roest aan het aanschouwen op het voorscherm.
En jij ook nog bedankt he!!!!De laatste keer moet enkele jaren geleden zijn geweest, toen was het nog niet veel, maar nu......
Nou, hier dus
Waar stond ie, ook te koop???
zo'n blok zoek ik nog, moest werken vandaag![]()
![]()
, plotseling??, werd om 12.00 uur gebeld of ik kon komen iopdraven...
![]()
maar goed, info dink s.v.p
gr Roel
ik lift volgende keer gewoon weer mee
Graag gedaan , en die andere bijnaam "past " ook wel bij je![]()
![]()
Ja, zo bedoelde ik het ook!!!Jee Jee Wat toen niet veel was - is nu gegroeid tot iets.......DOOR VROEGAH !
Zoeken ? 2.5 liters zijn er genoeg bij CMVA ( en die hebben wel een oliedop), 3.0 2x maar alleen voor echter liefhebbers $$$$$$$$$$$$$$$Nou, hier dus
Waar stond ie, ook te koop???
zo'n blok zoek ik nog, moest werken vandaag![]()
![]()
, plotseling??, werd om 12.00 uur gebeld of ik kon komen iopdraven...
![]()
maar goed, info dink s.v.p
gr Roel
oke dank je, dan zitten er onder aan die benen weer te korte teentjesDat is niet tegen het zere been, Dre. Het is een compliment!
Ik heb me niet uitgelaten over de sfeer e.d. van een aantal jaren geleden! Die was toen ook goed.
Ik heb alleen vastgesteld dat de onderdelenmarkt is uitgegroeid van iets relatief kleins met klein aanbod tot een evenement van formaat, met een aanbod waarvoor je graag langskomt!
LOF LOF en LOF!!!
![]()
![]()