Pieter Venlo

grill alfa romeo montreal

zo feb 25, 2007 17:22

hoi ik ben nieuw in de alfa wereld. ik zal mezelf eerst even voorstellen; ik ben dus pieter hoogers, ik ben 17 jaar oud en ik woon in de buurt van venlo. mijn oudoom had 16 oltimers waarvan ik er een mocht erven. het is toen de montreal geworden hij was in de beste staat van al zijn oltimers ik ben hem nu verder aan het opknappen meeste problemen zijn gewoon lichte roestplekjes en krasjes maar ik zit met 2 serieuzere problemen. probleem een is dat de grill voor stuk is en aangezien dit gegoten is ben ik bang dat het me niet gaat lukken om hem te repareren ook al heb ik de beschikking over een co2 lasapparaat. nu wil ik voordat ik er aan begin graag weten of iemand nog zo'n gril heeft liggen die ik kan kopen want ik wil hem niet nog verder naar de gruselementen helpen en er dan achter komen dat niemand ze meer heeft. Als ze namelijk niet meer te krijgen zijn breng ik hem naar een proffesioneel bedrijf om na te laten maken. Mijn 2e probleem is dat het zijscherm van rechtsvoor helemaal doorgeroest is en ik weet niet of ik dit gemaakt krijg heeft iemand er nog een liggen alvast bedankt groeten pieter

alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: grill alfa romeo montreal

zo feb 25, 2007 17:44

Hallo en welkom hier Pieter.

Leuke erfenis zo'n Montreal :P

PS: Waarschijnlijk zullen de moderatoren dit wel verplaatsen naar het "Algemene Technische Vragen" topic.
Succes !
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

flyingstar
Junior Member
Junior Member

zo feb 25, 2007 18:20

Welkom Pieter - inderdaad een schitterende auto!

Jammer - ik zag een Montreal grille liggen bij de Interclassics beurs vorige maand.

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

zo feb 25, 2007 18:32

Gefeliciteerd met de Montreal in ieder geval. Het zal zoeken worden, maar de aanhouder wint !
Welkom! 8)
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Ton
Member
Member

zo feb 25, 2007 18:33

Die grille , ik neem aan dat je het hart met de 2 oren eraan bedoeld , is niet te lassen met co2 . Dit is gemaakt van een of ander gietspul wat bruist als de ziekte . Ze worden nog wel aangeboden via een e-bay winkel in Oud - of Nieuw Beijerland .
Ook op www.alfamontreal.info staat een lijst met onderdelenleveranciers .
Afgelopen SS in zandvoort stond Santoro met een voorscherm , maar ik durf niet meer te zeggen of het links of rechts was .

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo feb 25, 2007 22:08

gewoon veel vragen en zoeken hier. Voor de leveranciers enz. En lid worden van de SCARB zodat je uit het klaverblaadje veel wijzer kan worden. En natuurlijk alle montreal clubs en registers opgraven via Google.
Coole eerste auto! Maar ga er HEEL voorzichtig mee om. Fragiele en moeilijke techniek, wel heel mooi!
de spullen? They're out there!!!!!!
Let wel op in welke rubriek je je vragen stelt.

:wink:
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Furrikain
Full Member
Full Member

zo feb 25, 2007 22:28

Een nieuwe grille kan je hier krijgen: http://www.classicalfa.com/shop/category48_1.htm

Helemaal onderaan de pagina, 285£.

Geen idee of er nog andere zaken ze te koop hebben, mits wat zoeken zou je denk ik een goede tweedehands grille moeten kunnen vinden binnen Nederland.

EDIT: hier kan je allicht ook wel vinden wat je zoekt, met wat geluk een grille en een nieuw scherm: http://www.ar-hanel.de/webshop/index.html. Wel even rondklikken, zo'n denderende interface is het niet.
Laatst gewijzigd door Furrikain op zo feb 25, 2007 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ciclista
Guru
Guru

zo feb 25, 2007 22:35

He Pieter, welkom hier. Ik hoop dat je een stalling hebt voor je aanwinst. Lijkt me wel superspannend, 18, rijbewijs halen en dan met een montreal op pad. Je kan ook best een tijdje rijden zonder grill.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo feb 25, 2007 22:45

Frans van Poppel in Riethoven heeft ook een Montreal, misschien heeft -ie ook nog "spul" liggen... 040 - 2012650.

Welkom hier btw :!:

Heb je fotootjes (of mag ik die een keer komen maken? :wink: )
It's not easy, being green (kermit)

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 07, 2008 22:37

Even een ouwe koe opdiepen...

Afbeelding

Iemand enig idee hoe dit :roll: verder is gegaan :?:
Wegens familie-omstandigheden heb ik mijn foto-maak-aanbod destijds niet kunnen waarmaken..
It's not easy, being green (kermit)

Terug naar “Algemene Technische vragen”