Kom je met de GT dan Sandro?Wel voorop rijden anders wordt het stofhappenPrimeur voor mijn GTV...![]()
Kom je met de GT dan Sandro?Wel voorop rijden anders wordt het stofhappenPrimeur voor mijn GTV...![]()
Hoezo, ga je anders Liane op de motorkap bindenKom je met de GT dan Sandro?Wel voorop rijden anders wordt het stofhappen![]()
Dat kan niet, dr kan namelijk maar 1 voorop rijden
![]()
Anders mot ik stofhappen en dat vind mijn meisje niet leuk.
Ff serieus, ik ben nog 3 plekjes aan het bijwerken en ga 1 april waarschijnlijk niet redden![]()
Helemaal zeker is het nog niet, maar rijden zal ie dit jaar
Wel voorop rijden anders wordt het stofhappenPrimeur voor mijn GTV...![]()
Hoezo, ga je anders Liane op de motorkap bindenKom je met de GT dan Sandro?
Dat kan niet, dr kan namelijk maar 1 voorop rijden
![]()
Anders mot ik stofhappen en dat vind mijn meisje niet leuk.
Ff serieus, ik ben nog 3 plekjes aan het bijwerken en ga 1 april waarschijnlijk niet redden![]()
Helemaal zeker is het nog niet, maar rijden zal ie dit jaar![]()
Planning loopt helaas geheel andersIk heb deze "grap" in de agenda gezet, dus denk wel dat ik er bij ben.
oei, veel suc6 met de diagnosePlanning loopt helaas geheel andersIk heb deze "grap" in de agenda gezet, dus denk wel dat ik er bij ben.![]()
Van de week tegen een serieus probleem aan gelopen ben ik bang![]()
Heb sinds donderdag 22-02 een tik in het blok (de kop).
Zoals te begrijpen staat de auto geheel stil en wacht op diagnose, maar vrees het ergste![]()
Misschien ben ik er nog bij als gastrijder, maar sluit niets uit.
Groetjes,
Marc
Helaas .![]()
1 april is er ook Belcar first race in Zolder .
Sorry Kees . We hadden er ook graag bij geweest .Helaas .![]()
1 april is er ook Belcar first race in Zolder .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij rijden hem wederom mee
jammer dat jullie niet kunnen, ik heb hier nog een boekske liggen, kan ik het opsturen? PB me anders je adres of postbus..Sorry Kees . We hadden er ook graag bij geweest .Helaas .![]()
1 april is er ook Belcar first race in Zolder .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij rijden hem wederom mee![]()
Limburg is prachtig en na de rit van vorig jaar smaakte het echt naar meer . Maar we hebben ons geengageerd om de Belcar Historic Sprint te verslaan voor het KBtje .
Branatorit misschien ? Want het zou leuk zijn om jullie weer eens tegen het lijf te lopen .