Hoe zit de hemel hier vast?

Ciao,
frederico
Ja is ook zo... Maar dus de binnenspiegel zit met nog een bout vast.. ?De houder is gewoon een klik systeem / welke kant optrekken?
Het moertje onder het spotje heb ik al los gehaald, maar zit nu nog vast??
Hemel is helemaal los en via rechterachterdeur eruit gekregen...
Maar hoe krijg je er een nieuwe goed in zonder te vouwen... Wat is de makkelijkste manier of ook gewoon even aftasten..
Ciao
Poeh, dat zal wel een klus zijn! Bij de hemels die ik er uit heb gehaald was de lijm helemaal verpulverd. Je had absoluut geen goede ondergrond meer om een nieuwe laag op te plakken. Maar als de bekleding van deze hemel nog goed vastzit misschien er overheen plakken? Je zou ook eens aan Ronald van Kooten van Rovako (staat onder die naam ook op dit forum) kunnen vragen. Het is tenslotte zijn werkKomt goed..![]()
Nu nog even kijken of ik met dikke zwarte stof de hemel opnieuw ga bekleden of een orginele grijze erin ga plaatsen.. Zwart vind ik persoonlijk mooier![]()
Niemand ooit eerder gedaan zelf bekleden met stof??
Een "grondlaag" en dan spuiten gaat volgens mij nooit mooi worden. Ik denk dat je alleen een kans maakt als je er een andere stof op plakt. Misschien een iets dikkere stof dan nu icm een goede spuitbare lijm. Ik heb zelf t.b.v. luidsprekerringen een wat dikkere stof gebruikt en daarbij sputibare lijm uit de Car Hifi scene (weet het merk zo even niet, kan ik nog wel nazoeken als je wilt). Dat werkte goed, maar zoals gezegd moet je wel een goede ondergrond hebben. Je moet er ook rekening mee houden dat je hemel flexibel moet blijven tbv montage.Hemel nu helemaal ontdaan van het schuimachtige spul.
Ik zat te denken aan een lak erover heen ofzoiets.. Zou dat kunnen??
Is het al eens eerder gedaan?
Ik dacht aan; Een grondlaag , nog geen idee wat voor een product
Mooi gaaf maken
Dan zwart spuiten
Dit is maar eens hard op denken en geen benul van hoe dit uit zal pakken????
Heb eens de hemel bekleed van een 2.0 Alfetta (dus met al die schakelaars in het midden van het dak). Eerst moest alle oude stof eraf en de verkruimelde schuim onderlaag heb ik er toen helemaal afgeschuurd. Ik had er een mooie dikke enigzins rekbare grijze stof voor gekocht en heb het toen met spuitlijm erin geplakt. Resultaat was erg mooi geworden. Berlangrijk is dat de stof niet te dun is zodat je er alles door heen ziet, dat hij wel wat rekbaar is anders krijg je plooien en de lijm mag er niet doorheen drukken.Komt goed..![]()
Nu nog even kijken of ik met dikke zwarte stof de hemel opnieuw ga bekleden of een orginele grijze erin ga plaatsen.. Zwart vind ik persoonlijk mooier![]()
Niemand ooit eerder gedaan zelf bekleden met stof??