ja zit nog steeds wel te twijfelen.
maar ik wil mijn 33 gewoon nog rijdent en netje hebben wanneer de rest zo'n beetje over 20 jaar op de sloop licht.
in 20 jaar zal de 33 een oldtimer op zich zijn die niet veel meer in nette staat te vinden zullen zijn.
ik wil er iig eentje netjes op de wereld houden. en dan heeft hij wel de beste behandeling nodig die te bieden is.
ze gaan tegenwoordig met 100 tegelijk de sloop op. dus laten we er een paar behouden.
bij de verzinkerij waren ze ook van mening dat deuren en motorkap niet gedaan zullen worden is te dus staal en te veel kans op vervorming.
ik zou hem dan moeten laten zandblazen (iig lak vrij) en bij hun langsbrengen en dan zullen ze kijken hoe de koets eraan toe is en wat mogelijk zal zijn. lijkt mij de beste bescherming maar als iemand een betere veiligere optie kent zou ik het graag weten.
misschien is een hedendaagse lak behandeling alwel genoeg voor de 33.
misschien is een ijzer transplantatie ook wel een optie.
bodem plaaten vervangen door nieuw beter en mssn wat dikker staal.
dikker staal kan sowieso beter verzickt worden.
wat denken jullie ?